Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Wto 21:07, 12 Lut 2013
Temat postu:
jeżeli masz możliwość wybić łożysko - to używaj do tego nasadek od klucza
łożysko musisz wybijać równolegle aby czasami nie zablokowało się po ukosie
przydatnym narzędziem przy wszystkich pracach z łożyskami jest opalarka.
ja u siebie miałem duży problem tak jak ty z łożyskiem igiełkowym w otworze nie przelotowym
wybiłem je imbusem
skróciłem krótsze ramie aby mi weszło przez środek łożyska, zahaczałem od dołu łożyska i powoli okręcając udało mi się je "wybić". Drugi koniec imbusa włożyłem w imadło ponieważ ciężko byłoby je trzymać. Kartery w ręce i pukamy. Wyszło bez problemów.
W tym sezonie oczywiście mam zamiar wyposażyć się w zestaw ściągaczy kinetycznych.
http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=7850&cdes=%A3o%BFysk
henio12323
Wysłany: Wto 20:37, 12 Lut 2013
Temat postu:
wyciągasz w miare możliwosci, albo od tyłu wybijasz/wyprasowujesz. albo jak nie ma dojscia od drugiej strony to specjalnym wybijakiem z koncówką którą skręcając rozchyla sie i łapie łozysko. jak wyciagasz łozysko to bez sensu wsadzać je z powrotem. lepiej wymieniac. zwykle przy wyciaganiu łozysko ulega uszkodzeniu. co do klejów - zaleznie od sytuacji, ale zazwyczaj nie są uzywane. to juz dokładnie serwisówka pokazuje, i nie trzeba znać język żeby obczaic na fotce symbol kleju
o ile jest mozliwosc zawsze warto podgrzać kartery wtedy łatwiej wychodzi i mniej sie uszkadza gniazdo. tyle w temacie
Robson Robinson
Wysłany: Wto 19:48, 12 Lut 2013
Temat postu: Wymiana Łożysk
Panowie problem pewnie opisany w serwisówce ale nie po Polsku przyda się mi i pewnie wielu innym.Mianowicie chodzi o wymianę łożysk silnika z kraterów tych małych i tych dużych
w 4 suwowych silnikach. Czy ktoś może opisać poprawną procedurę wyciągnięcia i ponownego wciśnięcia takiego łożyska,używanych narzędzi klejów itd itd. mój problem polega na małym igiełkowym łożysku od pompy wody które znajduje się w kraterze ze skrzynią biegów w sx-f 450 z 2008 roku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin