Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne |
Wysłany: Pon 22:13, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
Witam wiem ze troche odgrzewam temat. Ale mam takie pytanie mając załozona zieloną spręzynke i wkręconą tą regulacje prawie całkiem to będzie mocniej oddawał moc ? bo wydawało mi się ze wykrecając tą srubke moto zyskuje? i teraz pytanie kolejne mają przełącznik z powerparts która mapa jest słabsza lub która ma być 1 czy 2 ? Bo w sx raczej az takiej róznicy nie czuć |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 22:19, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Bo w tej chwili mam niebieską. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 22:17, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Pomiędzy żółtą a czerwoną, dlatego zastanawiam się czy jak zmienię na czerwoną to odczuję jakąś różnicę. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 20:58, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
niebieska jest pomiedzy czerwona a zolta czy bardziej zolta a zielona? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pon 20:44, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
major000 napisał: | Nawet nie wiedziałam że jest niebieska. Na schematach części w ktm nie widać niebieskiego koloru. |
Jest niebieska, zieloną kupie następnym razem.
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 18:03, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
noo ja odkręciłem ( nie wiem ile obrotów ale moze tez ze 2) to motocykl jak wsciekły szedł na gume. duzo elastyczniejszy i w koncu zaczał kopać, bo wczesniej przed kałużą ja mu gaz a on jak diesel sie wkręcał w obroty, teraz pach i jest na kole. ale potem ( no akurat w deszczowy dzien ) wrzuciłem czerwoną spręzynke z chyba zielonej ( na czucie w reku była jak zielona ale nie miała grama farby na sobie ) to z kolei za szybko mieliło kołem, trakcyjnie słabo. chyba że znowu sie bawic i wkręcic tam sruba, kiedys jeszcze pokombinuje sobie z tym ale narazie jeździ mi sie całkiem spoko. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 17:56, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Okazuje się, że w ktmsklep.pl jest dostępna również czerwona sprężyna. Najpierw spróbuję jednak z regulacją napięcia dużej sprężyny. Ogólnie odnoszę wrażenie, że moto ma słaby dół i nie czuć zbytnio przyrostu mocy (nie chce mną sponiewierać, a dodam że świeżo zmieniony tłok) wychodzi na to, że powinienem przykręcić o 1-2 obory śrubę i sprawdzić co będzie.
A jakie są wasze opinie na ten temat. Czy regulacja robi, aż taką różnicę, że da się wyraźnie odczuć to poniewieranie? |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 13:50, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Nawet nie wiedziałam że jest niebieska. Na schematach części w ktm nie widać niebieskiego koloru. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 13:15, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Takie sprezynki w kazdym sklepie dostaniesz ktma. Jak chcesz mam dostep do takich. Nawet nam od reki zielona zolta i czerwona. Ja mialem zmieniac i kupilem a mam chyba zielona ale dla mnie wiecej poprawy bylo po odkreceniu regulacji - na xzerwonej mi akurat do enduro za bardzo zrywal przyczepnosc |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 12:44, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
A jednak jest. Trochę poszukiwań na zagranicznych forach i znalazłem, i moje wątpliwości są rozwiane. Niebieska jest pomiędzy żółtą a czerwoną.
Auxiliary springs:
red 1.1mm wire, 54837072000
blue 1.2mm wire, 54637072500
yellow 1.3mm wire, 54637072300
green 1.5mm wire, 54837072100
W weekend będę musiał pobawić się regulacją.
Aha i jeszcze jedno pytanie. Gdzie można zamówić te sprężyny, bo w ktmsklep.pl mają właśnie tylko tę niebieską, przynajmniej taki numer katalogowy widnieje na schemacie w wyszukiwarce części, a pokrywa się on z numerem niebieskiej sprężyny podanym wyżej. |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 12:11, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Różnica jest spora między poszczególnymi sprężynami. Niebieskiego koloru nie ma. |
|
|
lukanio88 |
Wysłany: Pon 11:27, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
Witam. Odgrzebuję stary temat ale mam pytanie odnośnie koloru sprężyn. W moim ktm sx 250 mam niebieską sprężynę, a nie było wyjaśnienia w jakim zakresie obrotów umożliwia ona otwarcie zaworu.
I dodatkowe pytanie czy faktycznie czuć różnicę mocy na poszczególnych sprężynach? |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 16:05, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
przemes napisał: | yhy..a cos wiecej....bo lubisz jak wyrywa rece czy poprostu optymalna do twojego terenu. Pytam bo spotkałem sie z opinią ze w teren górski to tylko zielona... | Ustawienie zaworu wydechowego to jak ustawienie zawieszenia pod siebie. Nikt ci nie powie konkretnego ustawienia bo każdy ma inne preferencje, styl jazdy, teren itd. Teoretycznie zielona jest w bardzo ciężki śliski teren, żółta uniwersalna i czerwona na tor mx. Ale to tylko w teorii bo mi osobiście w ciężkim terenie najlepiej lata się na czerwonej. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 15:21, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
slavens zaleca zółtą dla 300 i czerwoną dla 250
ale wiadomo każdy lubi co innego |
|
|
przemes |
Wysłany: Pon 14:35, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
yhy..a cos wiecej....bo lubisz jak wyrywa rece czy poprostu optymalna do twojego terenu. Pytam bo spotkałem sie z opinią ze w teren górski to tylko zielona... |
|
|