Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Karambol
Wysłany: Sob 11:41, 16 Mar 2013
Temat postu:
Moja żona robiła ze mną jako plecaczek wiele km, i to długie przeloty robiliśmy, po 200-250km na raz.
kauboy
Wysłany: Sob 21:07, 02 Mar 2013
Temat postu:
hehe no moja to prawdziwa motorzystka
velkurczak
Wysłany: Sob 15:59, 02 Mar 2013
Temat postu:
Zastanów się czy do przelotów 150km potrzeba Ci adv? Według mnie zwykła 640 będzie Ci odpowiadać, kiedyś sobie dorzucisz gaźnik FCRa i będzie więcej funu. Nie wiem jak inni użytkownicy wykorzystują swoje LC4, ale ja jakoś nie widzę tego żeby dziewczyna chciała jeździć tym z tyłu ^^
kauboy
Wysłany: Śro 20:49, 27 Lut 2013
Temat postu:
dzieki koledzy caly czas przegldam allegro i mysle jak lc4 byl by dobry
Gość
Wysłany: Śro 11:28, 27 Lut 2013
Temat postu:
Lampa tylna jest ... powiedzmy od innego motocykla.
LC4 ADV jest fantastiko - lepiej się śmiga w terenie z owiewką Enduro bo nic nie zasłania co tam masz pod kołem (ja wyglebiłem przy zjeździe właśnie przez to że owiewka mi zasłoniła cały świat), ale ADV chronik przed wiatrem. Wymiany oleju i regulację zaworów masz co 5000km. Rozrząd ja zrobiłem po 47 kkm. Lubią się posypać łożyska pod sprzęgłem. Iglica w Mikuni też lubi się przytrzeć. Jest cieknące okienko na prawym karterze i odkręcające się śruby od wibracji których jest sporo.
Tak to krasna maszina.
Rysiek24
Wysłany: Wto 23:42, 26 Lut 2013
Temat postu:
nie ma okreslonego czasu na remont w LC4 - wszystko zalezy od stanu i przebiegu , generalnie poki pracuej cicho , ma moc i nie pali oleju to nie grzebiesz . Ale jak to ma byc moto uniwersalne to moze lepiej wersje bez owiewek, tzn zwykle lc4 640 ? 150 spokojnie zrobisz w 2 osoby a w terenie bedzie duzo lepiej niz wersja Adventer. Spalanie szosa 5 , teren do 7
a co do tego z linku , napewno byl malowany , druga sprawa ze owiewka nie przylega do baku - wiec spodziewam sie ze jednak jakis wiekszy paciak byl...
kauboy
Wysłany: Wto 19:05, 26 Lut 2013
Temat postu: czy zamienic 250 2t na lc4 640 adwenture
witam chłopaki posiadam exc 250 2t i juz wkurza mnie ciagłe remonty i kasa na motor i mysle juz powoli nad ktm lc4 w wesrji adwenture podaje linka
http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-640-adventure-jak-nowy-M3525354.html
co wiecie na temat takiego typu motocykla ? ile spala i co ile czasu jakis remont czegokolwiek? jezdzic chcem sam lub czasami z kobieta w nie dalekie trasy do 150 km w jedna strone. Prosze powiedzcie mi cos bo jestem zielony na temat tego motorka a podobaja mi sie takie ala dakarowe
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin