Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Robson Robinson
Wysłany: Czw 21:12, 07 Mar 2013
Temat postu: Korba
wiem wiem Chodziło mi o to że jak nie ma luzu osiowego to wal sie nie obraca:)
wójo
Wysłany: Nie 21:36, 03 Mar 2013
Temat postu:
nie trzymasz nic za korbe tylko prubijesz przesuwac w karterach na boki (zały wał nie korbe)
Robson Robinson
Wysłany: Nie 20:59, 03 Mar 2013
Temat postu: Korba
Wójo luz osiowy =0 lub -0.01 wał jest zablokowany w karterach i nie da sie go swobodnie ruszać reką trzymając za korbe dobrze rozumiem? nawet po złożeniu silnika trzymając za kosz sprzegłowy czy zebatke z drugiej strony powinien byc luz bo przecież wszystko jest dokrecone do wału tak? czy nie?
wójo
Wysłany: Nie 18:06, 03 Mar 2013
Temat postu:
W ktm ważniejsza jest szerokość wału a nie szczelina miedzy korba a polówkami wału( chociaż ta tez nie moze byc za mała ani za duża bo ona ma wpływ na smarowanie korby i cylindra).
Luz osiowy ustawiasz odpowiedni a nie na oko żeby sie tylko wał obracał i uwierz mi ze luz osiowy o wartosci 0,1mm jest bardzo wyraznie wyczuwalny reka, i jak wszystko zostało skrecone bez wyczuwalnego luzu moze byc za ciasne.
Co do pisku to czasami swierzo po honowaniu cylindra i włożeniu nowego tłoka moze byc słyszalne jakby lekkie szuranie przy recznym kreceniu wałem.
Mostki wałków rozrzadu dokrecone odpowiednim momentem? Jak za mocno moga sie wałki poprzycierac.
Robson Robinson
Wysłany: Nie 16:30, 03 Mar 2013
Temat postu: panowie Jeszcze raz żeby nie było niespodzianek
Remont skończony było troszkę niespodzianek ale już silnik czeka na założenie.Najwięcej problemów miałem z ta nieszczęsną korbą.heh i dalej nie jestem pewny najpierw sie wyczekałem 2 tygodnie na przebicie a pózniej dostałem wał nie byłem pewien luzu na korbie lewo prawo bo było tam 1.20 prawie,zawiozłem wał do mechanika który wydaje sie zna sie na rzeczy.Powiedział ,że taki luz ustawia sie w 2 suwach i,że to chodzi o smarowanie Łożyska a w 4 suwach 0.50 wystarczy,zawiozłem mu kartery i powiedział że po skreceniu wał sie blokował.On dobił korbę na te powiedzmy 0.50 luzu lewo prawo i wycentrował bo delikatnie mu brakowało.powiedział,że centrować sie powinno z wału a nie bieżni żeby było dokładniej skręcił kartery powiedział ,że jest według serwisówki,korba była idealnie miedzy 2 połówkami wał nie ruszał sie w karterach lewo prawo nie dało sie tego wyczuć reką ale swobodnie się kręcił tam ma być 0.25-0.35 dystansu.skręciłem wszystko i bedę zakładał silnik.Nowy tłok chodził ładnie bez głowicy po złożeniu całego silnika w pewnym momencie był dzwięk jak by piasku w srodku heh ale po 3- 4 obrotach tłoka jest czysty dzwięk.Może zawory sie odklejały albo wina braku oleju w silniku oczywiście cylinder smarowany tak jak sie należy Co myślicie o tym wszystkim o wale korbie i reszcie??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin