Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
soltys
Wysłany: Sob 8:52, 04 Lut 2017
Temat postu:
AzzBest napisał:
raczej lekki teren, to ma byc pierwsze moto w teren(wyjade mi sie ze wybor lepszy niz transalp), przedtem ganialem na afalcie
chodzi mi o zawieszenie czy rozni sie czyms od innych modeli? bo wczoraj jezdzilem to wtarde jakies bylo, ale da sie wyregulowac.
modele sc nie mialby farbrycznie kol terenowych?
cos o kolach mozesz doradzic? linku nie moge wrzucic jeszcze ale sa dostepne na allegro w tej chwli dwa komplety.
lc4 sc620 2001r za 8tysi to nie za wysoka cena?
Najpierw mialem dt 125 teraz lc4 sc 620 i nie zamienie go na nic innego. Na poludniu Polski motocykl idealny, proste odcinki niskie wzniesienia a i tak wszedzie wjade razem z kumplami na lzejszych exc. Choc pewnie gd y bym mieszkał w gorach kupilbym 2T. Pozdro.
OSTY
Wysłany: Pią 13:55, 20 Sty 2017
Temat postu: LC4
Czy lc4 620 ma odcinki ?
AzzBest
Wysłany: Wto 7:59, 24 Wrz 2013
Temat postu:
raczej lekki teren, to ma byc pierwsze moto w teren(wyjade mi sie ze wybor lepszy niz transalp), przedtem ganialem na afalcie
chodzi mi o zawieszenie czy rozni sie czyms od innych modeli? bo wczoraj jezdzilem to wtarde jakies bylo, ale da sie wyregulowac.
modele sc nie mialby farbrycznie kol terenowych?
cos o kolach mozesz doradzic? linku nie moge wrzucic jeszcze ale sa dostepne na allegro w tej chwli dwa komplety.
lc4 sc620 2001r za 8tysi to nie za wysoka cena?
4tSTUNT
Wysłany: Wto 7:44, 24 Wrz 2013
Temat postu:
Co masz na myśli teren?
Jeśli jakieś szutry lc4 nada się
jeśli bagna, podjazdy, las, to raczej nie.
AzzBest
Wysłany: Wto 7:35, 24 Wrz 2013
Temat postu:
mam pyytanko wlasnie czy do lc4 620 sc z 2001 beda pasowac kola w teren? Mam w miescie u siebie moto do kupienie w dobrym stanie tylko wlasnie na szosowach. Na allegro sa dwa komplety podpowiedzcie czy beda pasowac? Czy wersja sc nada sie w teren czy lepiej szukac innej?
Roberto600
Wysłany: Wto 10:27, 10 Wrz 2013
Temat postu:
Rysiek 24 a te SC 625 to nie byly przypadkiem SM ? ostatnio natknelem sie na 2 sztuki na alledrogo i obie byly na kolach sm i jeszcze jedno czy one byly juz na gazniku K&N ?
Rysiek24
Wysłany: Pon 22:15, 09 Wrz 2013
Temat postu:
Wszystko zalezy jak jezdzisz , gdzie w jakim terenie i ile km robisz .. ja mam tu raczej plaski lesny teren , ale czesto sporo dziur , muld , dolow i kaluz na polnych drogach - wiec jak popada to blota nie brakuje. Co do napedu , nie uzywam zebatek JT bo sa z gowolitu , jezdze na sunstar , dobry lancuch did 520 vx2 i spokojnie 10 - 12 tys zrobi , nie smaruje go , chyba ze juz rudy sie pojawi na nim, to czyms prysne.
Szymi07
Wysłany: Pon 18:08, 09 Wrz 2013
Temat postu:
Rysiek24 napisał:
ciezko okreslic , olej co pol roku , klocki co 4 miesiace , zestaw napedowy raz na rok , opony co pol roku....
Chyba żartujesz że tak żadko trzeba to wymieniać, niesądze by tu napęd się mniej zużywał niż np w exc
Rysiek24
Wysłany: Pon 17:37, 09 Wrz 2013
Temat postu:
ciezko okreslic , olej co pol roku , klocki co 4 miesiace , zestaw napedowy raz na rok , opony co pol roku....
Szymi07
Wysłany: Pon 14:11, 09 Wrz 2013
Temat postu:
A to spoko, Rysiek a jeśli chodzi o koszty bez poważniejszych awarii ile musisz włożyć w maszynkę np. na pół roku
Rysiek24
Wysłany: Pon 13:48, 09 Wrz 2013
Temat postu:
wersja SC rozni sie bakiem , zdaje sie tam jest 8 - 9 litrow , inne plastiki baku ( na 1 srube z boku i inny wzor wycietych otworow - takie bardziej trojkotne niz jajowate, jak w wersjach ciezszych), aluminiowy subframe bez stopek dla pasazera , inny licznik i przelaczniki na kierownicy , inny tlumik . Byly tez wersje 625 SC , bez rozrusznika , ale z japonskim zaplonem i zawiecha WP 43 z przodu.
Mi wychodzi srednio co 12 tys km zestaw napedowy, w ciagu roku moze ze 2 razy smarowany..
Szymi07
Wysłany: Nie 20:47, 08 Wrz 2013
Temat postu:
Jeszcze męczy mnie jedno pytanie, jak tam jest z wymianą napędu co ile km mniej więcej
Roberto600
Wysłany: Nie 19:54, 08 Wrz 2013
Temat postu:
zbiornik paliwa 10 L plastikowy jak wszystkie ktm w modelach z ostatnich lat produkcji jest napis owiewkach SUPER COMPETYTION wpiszw googla sobie model motocykla i tam zobaczysz jak wyglada SC
Szymi07
Wysłany: Nie 11:18, 08 Wrz 2013
Temat postu:
124 kg to nie dużo więcej od exc, a powiedzcie jeszcze jak znalezć te oznaczenie SC, patrzyłem na różne strony z ofertami i nikt raczej nie piszę jaki to model spotkałem się z EGS np. A ten SC jaki ma bak
Roberto600
Wysłany: Nie 9:38, 08 Wrz 2013
Temat postu:
SC byly produkowane do 2001/02 prawdopodobnie i zawsze bez rozrusznika z malym obiegiem oleju czyli wymiana co 2 tys przy jezdzie szutrami waga na sucho 124 kg po SC wszedl w produkcje SXC 625 E-starter glowica HF z gaznikiem k&h troche ciezszy od SC wiadomo aku rozruchaj instalacja bardziej rozbudowana robia swoje dlatego uwazam ze ten model był by optymalny dla Ciebie
ale to tylko sugestia taka z mojej strony
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin