Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gieeru
Wysłany: Pią 13:18, 15 Mar 2013
Temat postu:
Wróciłbym do oryginału i nawet się nie bawił w jakieś inne rozwiązania, gdyby ten oryginalny zapłon nie był tak bardzo podatny na uszkodzenie.
Ponieważ można wymienić stator na nowy i niby wszystko cacy, ale nie wiesz czy za kilka dni, czy tygodni nie padnie dioda w cewko-module i nowiutki stator pójdzie się jeb*ć.
Rysiek24
Wysłany: Czw 14:36, 14 Mar 2013
Temat postu:
no to chyba ten zaplon krokodyla jednak nie jest taki idelany , ja bym wrocil do oryginalu
Gieeru
Wysłany: Śro 21:40, 13 Mar 2013
Temat postu:
ale z tego co wiem to na dwóch żółtych kablach wychodzących ze statora powinno być napięcie od 20V do 80V w zależności od obrotów, i takie jest u mnie,wiec chyba stator jest ok
wójo
Wysłany: Śro 21:20, 13 Mar 2013
Temat postu:
ładowanie nie ma nic wspólnego z cdi, moze stator masz uszkodzony.
Gieeru
Wysłany: Śro 20:35, 13 Mar 2013
Temat postu: Problem z ładowaniem lc4 620 egs.
Na początek mam pytanie,czy ktoś z forumowiczów ma może cdi od Krokodyla ze stronki zaplon.pl?
Z tego co wiem to Krokodyl jest solidny i to nie jest żadna lipa, bo czytałem trochę o tym i rozmawiałem z Krokodylem i ludzie na tym śmigają.
Lecz ja mam problem! Moto ma iskrę i pali ładnie lecz jest problem z ładowaniem. Byłem pewien ze to sprawka regulatora, więc kupiłem drugi. Dzisiaj przyszedł więc napalony poleciałem do garażu, podpiąłem dopiero zakupiony regulator,a tu du*a... to samo!
Na wolnych obrotach na kablach jest 12.45V
A na kondensatorku tym obok regulatora jest + - 13V
Po odłączeniu lampy na kablach 13.60V
A na kondensatorze 13.80V
Gdy jest bez lampy to po dodaniu gazu, na kablach napięcie spada z 13.60V na 13.40V
Jak ktoś może ma takie cdi od Krokodyla to proszę o mały opis jak to ma podpięte ,jak mu to działa, na jakim aku itp.
KAT świeżutko po remoncie, dopiero dotarty,wiosna idzie, a ja walczę z tym już kilka tygodni. Ręce opadają...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin