Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Pią 20:26, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
jełśi miałbys robić tuleje to tu gdzie ja poleciłem |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 20:22, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
brak honowania nie spowodował by uszkodzen, moze to przez te kłopoty z regulacja silnika które miałes na poczatku, zbyt wysoka temperatura albo w palnik za bardzo dawałes na ciasnym tłoku. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 19:45, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Moim zdaniem to przez połysk cylka olej nie miał gdzie się utrzymywać i taki efekt słabego smarowania. Bo co jeszcze mogło być mieszankę paliwa i oleju lałeś dobrą. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pią 18:27, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
A nie możesz tego delikatnie zhonować (tak, nicasil też się honuje!) o ile cylinder nie jest za bardzo "zatarty"? I jeszcze raz spróbować go dotrzeć.
PS: Sprawdzałeś luz na pierścieniu przy montażu? U mnie zalecany był 0,48 mm, a rzeczywisty 0,25 mm. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 18:25, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | a pokaż tłoczek |
tłok jest nadal razem z resztą silnika w ramie w garażu a przy tych temp. nie chce mi się tam iść (brak ogrzewania i światła)
jak się ociepli to zrobię fotki
na chwilę obecną wszyscy namawiają mnie na tuleję u Woryny?
co wy o tym myślicie?
Kupiłem drugi używany cylinder od 380 więc jeden mógłbym poświęcić |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 18:15, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
a pokaż tłoczek |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 17:30, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Cylek na dzień dzisiejszy, na całym obwodzie widać miejscowe zatarcia.
|
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 16:43, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Daniel_83 napisał: | Ja chciałem wysłać bezpośrednio do nich, napisałem maila a w odpowiedzi dostałem kontakt do motox i przez nich kazali mi wysłać cylek, a co zrobiłem to pisałem już wyżej |
Czyli motox faktycznie jest ich przedstawicielem na Polskę. |
|
|
Daniel_83 |
Wysłany: Pią 16:40, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ja chciałem wysłać bezpośrednio do nich, napisałem maila a w odpowiedzi dostałem kontakt do motox i przez nich kazali mi wysłać cylek, a co zrobiłem to pisałem już wyżej |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 15:33, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
najlepiej by było tam zadzwonić i pogadać
dadza adres i kurierem puścić
swoją drogą mam numery na cylku wybite można by było spytac przy okazji czy jest możliwośc sprawdzenia czy rzeczywiście tam był... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 14:42, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Last Lap się już tym nie zajmuje.
A jest ktoś kto osobiście wysyłał do Langcourt? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 14:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
wkładka 650zł. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Czw 22:39, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
Wychodzę zwykle z założenia, że jestem za biedny na rzeczy tanie. W takiej sytuacji chyba bym wybrał nowy cylinder lub wersje z wkładką. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:48, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
i jaka cena za taka wkładke ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 21:47, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
Daniel dzięki za namiar na gościa!
Ja planuję jutro zadzwonić do lastlapa.
Oferuje langcourt za 790zł.
Nie pisze nic o wysyłce itd. więc zadzwonię się wypytać. Bo widzę, że skopiowane mają wszystko z motox.
http://www.sklep.lastlap.home.pl/pl/p/Regeneracja-cylindrow/630 |
|
|