Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ziolekz
Wysłany: Śro 9:22, 03 Kwi 2013
Temat postu:
Dzięki za zainteresowanie tym tematem Panowie ale chciałbym jednak dostać jakiś konkret.
Czyli co proponujecie?
14/48, 14/50, 13/48,....... itd ?
I jaki jest dokładnie montowany fabrycznie ?
henio12323
Wysłany: Wto 21:29, 02 Kwi 2013
Temat postu:
nie do konca się zgodze - kolega miał EXC 450. po przesiadce z soft enduro od razu mu fabryczny napęd nie pasował. latając po lesie mówił ze biegi są "nietafione" jedynka piłował, z kolei dwójka była za szybka na bardziej techniczne przejazdy. po zmianie przełożeń miał wiecej momentu z dołu i dwójką juz mógł optymalniej jeździc. wiec fabryka nie zawsze jest idealna pod tym względem, bo nie zrobią motocykla do kazdych celów. SXF tymbardziej gdzie jest kierowany typowo pod tor MX, bedzie nastawiany agresywnie. zmiana przełozen na wiekszy v max pozwoli nieco go "oswoić"
KNKS
Wysłany: Wto 18:05, 02 Kwi 2013
Temat postu:
Jeśli to Twój pierwszy sprzęt tego typu to proponuje, na początek, założyć seryjne zębatki. Fabryczne zębatki zapewniają rozsądny kompromis. Z czasem, jak dojdziesz do wniosku że coś chciałbyś zmienić, będziesz mógł trochę pokombinować.
Czepek
Wysłany: Wto 12:42, 02 Kwi 2013
Temat postu:
13/51
henio12323
Wysłany: Wto 12:34, 02 Kwi 2013
Temat postu:
po co ci fabryczny napęd - jak wymieniasz to lepiej dostosuj go pod swoją jazde. sam musisz wyczuc czego chcesz. jak ci odpowiada taka jazda kup identyczną liczbe zebów. jak jest za mocny i zrywny kup np na tył nieco mniejszą zębatke. i generalnie jak póki co latasz po lesie to mniej zebów z tyłu i wiecej z przodu zwiekszy v max, zmniejszy przyspieszenie ( choc i tak bedzie rwał jak trzeba, nie że od razu go zmulisz ) i dzieki temu bedziesz mniej katował sprzet
ziolekz
Wysłany: Wto 12:00, 02 Kwi 2013
Temat postu: przełożenia - napęd SXF 250 2011
Witam
Mam zamiar wymienić napęd w niedawno nabytym motorku (KTM SXF 250 2011).
Tylko nigdzie nie mogę znaleźć jakie są oryginalnie zębatki zakładane, tzn ile mają zębów przód i tył. No i oczywiście jakie polecacie przełożenia założyć.
Dodam ze jestem świeży na 2 kółkach wcześniej tylko quady.
Dopiero się uczę i na razie jeżdżę po lesie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin