Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
racesupport
Wysłany: Pią 18:59, 12 Kwi 2013
Temat postu:
Ustawiłem jak kazaliście, przekręciłem 1/4 obr i jest git
racesupport
Wysłany: Śro 7:54, 10 Kwi 2013
Temat postu:
Kto nie ma w głowie ten ma w nogach
bully
Wysłany: Wto 22:39, 09 Kwi 2013
Temat postu:
Miałes odkręcić, nie wkręcić tą śrubę, zmniejszyłes jeszcze bardziej dawkę paliwa.
racesupport
Wysłany: Pon 17:32, 08 Kwi 2013
Temat postu:
Troszkę pokombinowałem ale nie dużo bo okropnie cięzki dostęp tam jest (mam rozrusznik) w każdym razie wkręciłem o połowe obrotu i chyba zaczął strzelać z wydechu jak się gaz puści na wysokich obrotach. Tak sobie pomyślałem, że bully chyba masz racje bo jeśli ta przepustnica jest wytarta to za każdym pociągnięciem jej do góry i opadaniem inaczej się ustawia i może akurat powietrze przepuszczać w większym stopniu... jeszcze spróuje w każdym razie, jak próbowałem odkręcać od wolnych obrotów regulacje to jak ustawiłem tak, że moto gasło na wolnych to lepiej schodził z wysokich obrotów i nie trzymał tak długo wysokich jak stał bez gazu, bo teraz jak puszcze gaz i jest ostro zagrzany to trzyma wysoko, na zimnym czy tam chłodnym silniku (do 20min jazdy) to jeszcze raz za czasu zdarzy się, że obroty opadną do idle.
bully
Wysłany: Pią 8:22, 05 Kwi 2013
Temat postu:
Wytarta przepustnica tez może odgrywac w tym rolę, ale najpierw odkręć o poł do jednego obroty tą śrubę co ci pisali wyżej, latem znowu ją wkręcisz o tyle i powinno być dobrze.
racesupport
Wysłany: Czw 7:28, 04 Kwi 2013
Temat postu:
super, dzięki za wskazówki, wezme śrubokręcik na wyjazd i będę kombinował
gaźnik przeczyściłem myśle dość konkretnie, rozebrałem powierzchownie, podmuchałem gdzie się dało kompresorem i myśle, że będzie ok
hacker33
Wysłany: Śro 16:55, 03 Kwi 2013
Temat postu:
Tak. I mówimy tu o tej pionowej śrubie pod gaźnikiem.
wykręcasz -> wzbogacasz
wkręcasz -> zubażasz
jeżeli odkręcisz manetkę i puścisz a obroty schodzą wolno lub się nawet zawieszają na wyższych i po chwili schodzą do normalnych to jest to oznaka ubogiej mieszanki
jeżeli obroty schodzą szybko, poniżej wolnych, po chwili dopiero wchodzą na normalne to jest mieszanka za uboga. potrafi też sprzęt się przydławić po zejsciu
Aarek1414
Wysłany: Śro 16:41, 03 Kwi 2013
Temat postu:
Mam podobny problem śrubkę mam wykręcić?
hacker33
Wysłany: Śro 15:09, 03 Kwi 2013
Temat postu:
Dla mnie za uboga mieszanka.
Zacząłbym od lekkiego wzbogacenia - jakieś 1/4 może 1/2 obrotu śrubą od mieszanki.
Jest zima, temp. są niskie więc sprzęt ma prawo mieć za ubogo.
4tSTUNT
Wysłany: Śro 15:06, 03 Kwi 2013
Temat postu:
Sprawdź może ssanie Ci się zacięło i cały czas na włączonym jeździsz
racesupport
Wysłany: Śro 14:21, 03 Kwi 2013
Temat postu: SX 450 04r - nie schodzi z obrotów na ciepłym
Witam, mam problem, mianowicie silnik w moim KTM zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin