Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
4tSTUNT
Wysłany: Nie 19:10, 14 Kwi 2013
Temat postu:
Jak nie ubywa płynu to oring trzyma.
Gdzieś kiedyś ktoś opisywał przypadek że przez to że jak jest wysprzęglik to za nim jest łożysko. Ktoś miał te łożysko z uszczelniaczem i klamka przez to szybko miękła. Po wydłubaniu uszczelniacza problem znikł, więc może to i ciebie dotyczy to jedna sugestia.
Druga to sprawdź na 100% procent oring wysprzęglika bo może na początku trzyma ale przy długo wciśniętej klamce traci cisnienie i wtedy klamka miękknie.
Oring jak co wyminia się łatwo. Wyciągacza tłoczek z wysprzęglika i wyciagasz oring, montujesz nowy, wciskasz tłoczek w cylinderek i zrobione
czepa
Wysłany: Nie 13:35, 14 Kwi 2013
Temat postu:
barek253 napisał:
ubywa płynu?
nie zauważyłem ubytku , nalewam do końca , wiadomo przy dokrecaniu zawsze cos tam sie lekko uleje . mniej wiecej trzyma poziom napewno nie pompuje go do silnika.
barek253
Wysłany: Nie 11:43, 14 Kwi 2013
Temat postu:
ubywa płynu?
czepa
Wysłany: Nie 11:04, 14 Kwi 2013
Temat postu: Problem z sprzegłem POMOCY !!
Witam
Pierwszy mój temat tutaj wiec witam milo dołączyc do grona KTM
a wiec mam problem ze sprzeglem , sprzeglo przestalo po chwili jazdy robic sie miekkie czyli praktycznie zero sprzegła. o to co zrobilem :
Motocykl to KTM EXC 200-1999r
1. wymieniłem olej hydrauliczny i odpowietrzyłem uzyłem mineralnego oleju LHM+ , wynik tej operacji byl taki ze sprzegło działało super przez ok 40 nacisniec klamki.
2. sprawdziłem wysprzeglik , jest suchy recznie wciskany wyciskany zadnych wycieków .
3. Tłoczek w pompce wyglada w miare ale moze nie trzyma ?? skoro klamka robi sie miekka jakby sie zapowietrzało sprzegło dodam ze po ok 30 min działa ponownie .
4. przewód hydrauliczny cały i szczelny na 100%.
Co mozecie doradzić
jak wymienic ten oring na wysprzegliku , jak to rozebrać ? i czy inwestowac w zestaw naprawczy pompy ?
Pozdr
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin