Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 7:27, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
tak właśnie opisywał kolega jego zalety.
te litowo jonowe są mniejsze od zwykłych przez co można zastosować mocniejsze aku
A firma JMT z larssona |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:16, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
ja miałem w 300tce ten JMT taki z testerem ( wciskasz guzik i sie swieci jakastam dioda w zaleznosci od naładowania ) ogólnie kozacki - wazy tyle co sama obudowa praktycznie ( jakby był pusty w srodku) i rozrusznik nie klęka, ładnie daje prądu. tylko że jak jest zimno, to trzeba np zakręcic raz na chwile, poczekać z 30 sekund on sie wtedy doładowuje jakby sam, ( jakiestam reakcje zachodza, on sie nagrzewa i drugi raz zamiast słabnąć to jeszcze mocniej kręci ) |
|
|
żółf |
Wysłany: Wto 20:45, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
Jakiej firmy macie te litówki? Ja do lc4 bym zamontował, ale np. olek miał tylko jedną dostawę landporta i gadałem, że jakieś problemy były z tymi aku i albo nie zamawiają, albo landport mota się z technologią |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 20:02, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
Kolega ma.
Raz ładował - trzyma zajebiście.
Ma też inne cechy - im więcej kręcisz tym więcej daje prądu. |
|
|
Szkop |
Wysłany: Wto 20:00, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
Ja mam w swoim 525 litowo-jonowy już z 8 miesięcy, waży z 600 gram, jest trochę mniejszy nie mam z nim najmniejszych problemów, nigdy mi nie padł a odpalam praktycznie tylko z rozrusznika. Musisz się zastanowić czy dla 1 kg wagi warto wydać 200 zł więcej. |
|
|
Sai |
Wysłany: Wto 10:42, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
Ktoś używał lekkich akumulatorów litowo-jonowych? Drożyzna ale też spore oszczędności na masie, szczególnie umiejscowionej dosyć wysoko. Tylko się zastanawiam jak to się sprawuje w praktyce. |
|
|
Mateo |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 11:09, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
nie do konca
prostownik jest do akumulatorów kwasowych to po 1, po 2 pewnie zwykły prostownik nie ma regulacji prądu ładowania, i zazwyczaj w domu sie ma prostowniki samochodowe które mają duzą wydajność, i małe motocyklowe akumulatory są takimi zbyt szybko doładowywane
a akumulatory żelowe najlepiej traktować odpowiednimi ładowarkami |
|
|
KristofSX |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Pią 23:02, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
jaką yuase kupic do ktm 450 / 530 exc ?? prosze o dokładne dane tech i czym ja ladować wrazie wu bo mam prostownik 12 tylko |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 8:53, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
kupiłem już Yuase wczoraj, przekonaliście mnie dzięki |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 7:13, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
moja yuasa poległa po 4 sezonach, znowu inwestuje w yuase. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 19:07, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
KozioŁ napisał: | czy ktoś z Was jeżdzi na aku Boscha lub Varty? stoję przed zakupem nowego aku i nie bardzo wiem co wybrać. nie chcę bez sensu przepłacać, ale badziewia też nie kupię, w dodatku że nie mam kopki |
ja kupiłem Yuasa , 150mth i dalej daje radę, (3 sezon zaczynam) |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Śro 18:49, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
czy ktoś z Was jeżdzi na aku Boscha lub Varty? stoję przed zakupem nowego aku i nie bardzo wiem co wybrać. nie chcę bez sensu przepłacać, ale badziewia też nie kupię, w dodatku że nie mam kopki |
|
|
Czepek |
Wysłany: Pon 9:15, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
wykańcza aku bo autodeko nie dziala przez co aku nie ma tyle sily
wyreguluj zawory
ssące nie maja nic do padania aku |
|
|