Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wazzabii
Wysłany: Nie 0:20, 28 Mar 2010
Temat postu:
ściągnij service manuala
i sprawdź rezystancję uzwojeń od układu zapłonowego, po prostu odepnij te kabelki pod bakiem co idą do tej brazowej "puszeczki" (CDI), sprawdź rezystancję uzwojenia stojana, a nie CDI
prawidłowe wskazy zawarte są w manualu, poszukasz znajdziesz.
ale gdyby ten element był uszkodzony to raczej byś nie uruchomił sprzęta nawet na kilka sekund.
przestawienia zapłonu powodowałoby chyba straszne telepanie silnikiem,
jak ustawić prawdiłowo zapłon znajdziezs w manualu.
streszczając musisz zblokować wał i ustawić kręskę magneta z kreską stojana, obracać można tylko deklem do którego jest przykręcony stojan.
jak nowy gaźnik do 400tki to tylko Keihin FlatFCR 38mm z pompką przyspieszającą (opcjonalnie 39,40, ale z tym będzie miał lepszy dół)
jak coś to mam na sprzedaż gaźnik Mikuni BST40 stan bdb, wraz z manetką (2 linki), gaźnik podciśnieniowy, wymontowany z KTM LC4 400SXC 2000rok, bardzo mało jeźdzony.
co pierwszego kolegi to radziłbym sprawdzić kolor świecy po próbie jazdy i tym szarpaniu, (rozumiem, że samą świecę już wymieniłeś/podmieniałeś)
misqu007
Wysłany: Śro 23:53, 10 Lut 2010
Temat postu:
mam podobny problem co kolega tylko w lc4 400 - w sumie to identyczny i nie wiem co z tym robic , natomiast ja juz mam sam problem z odpalaniem ( jak juz odpali to efekt jest taki sam jak kolegi ) ... jeszcze nic z tym nie robilem ale niebawem zaczynam walke i pierwszym krokiem bedzie wymiana gaznika
Karambol
Wysłany: Czw 21:31, 24 Gru 2009
Temat postu:
Masz tam regulację zapłonu deklem magneto czy modułem? Jeśli deklem magneto to masz złe ustawiony zapłon. Jeśli masz moduł to możesz mieć rozregulowany gaźnik- zla mieszanka. ALe wyglada mi na to pierwsze czyli przestawiony zaplon. Najlepiej jak bys dal fote silnika to bym mogól powiedziec z wieszka pewnoscia
krokodylktm
Wysłany: Nie 1:06, 18 Paź 2009
Temat postu:
nie sprawdzisz tego zwyklym miernikiem...najlepiej metoda podmianki ---- tanio kupiłes wiec Masz problem
http://zaplon.pl.tl/SEM-AMAL.htm
jesli zaplon SEM to wyzej Masz opis jak to dziala
rafalm
Wysłany: Pią 21:18, 16 Paź 2009
Temat postu: Problem na wyskich obrotach SC 620 LC4 !!!
Witam wszytskich Forumowiczow
Wlasnie 4 godziny temu zakupilem KTM SC 620 LC4 z 98 i tak po kolei:
Moto mialo robiona kapitalke silnika chodzilo dobrze oz do ktoregos momentu, mianowicie przestal chodzic i poprzedni wlasciciel mowi ze zepsulo sie magneto uszkodzily sie cewki wszystko powymienial magneto i reszte dal do regeneracji itd ale nei chodzi jak powinien. Odpala bardzo ladnie, czy cieply czy zimny. jak stoi na nogach obroty sie wkrecja elegancko, ale jak sie wsiadzie wbije bieg, i ruszy to czuc ze idzie ale przez chwilke pozniej zaczyna sie dlawic i nie ciagnie poprostu, cos tam strzela, no nie jedzie. Nie jest to sprzeglo ani nic, tylko cos chyba z elektryka, jak ktos ma jakis pomysl lubi mial podobny problem prosze odpisac.
Dziekuwa z gory,
Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin