Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Sob 19:12, 04 Maj 2013
Temat postu:
Mały szczegół że po zmianie alternatora ustawienie się nie pokrywa bo kopniak odbija na ustawieniu w linii. Zaraz przeszukam serwisówke i poszukam jak zestawić ze sobą
hacker33
Wysłany: Sob 16:38, 04 Maj 2013
Temat postu:
Śmiało możesz zamieniać.
Będzie się tylko troszkę gorzej wkręcać na obroty ponieważ exc ma cięższe magneto.
maciek
Wysłany: Sob 14:20, 04 Maj 2013
Temat postu:
Raczej musisz mieć komplet, ponieważ są 2 różne mapy zapłonu zaprogramowane w exc
Asteros2012
Wysłany: Sob 14:03, 04 Maj 2013
Temat postu: Moduł SX 250 + Alternator EXC da rade?
Czy jak zmienię alternator z sx'a na exc to nie bd komplikacji z modułem itd?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin