Autor |
Wiadomość |
maciek |
Wysłany: Pon 15:44, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
Pisze tylko ze jak zmieniasz charakterystykę sprężyn to hamowanie sprzęgła otwiera się później( hamowanie silnikiem) do tego zmienia się tez charakterystyka sprzęgła przy starcie jest nieco agresywna |
|
|
mcx |
Wysłany: Pon 15:23, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
Zaraz idę kombinować, zdam relację |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 15:15, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
w/g mnie jeśli ci sie ślizga to trzeba zrobić sprężyny tweardsze czyli dac grubsze podkładki. |
|
|
mcx |
Wysłany: Pon 15:08, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ok. Fajnie, a jest coś może napisane o wymianie sprężynek? |
|
|
maciek |
Wysłany: Pon 14:03, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
tutaj pisze z tymi podkładkami jakie jest napięcie sprężyny z małą podkładką
-1,0mm , Bez podkładki 0mm , duża cieka podkładka 1,0mm z duża grubą podkładką ( która jest wysyłana) 1,5mm |
|
|
mcx |
Wysłany: Nie 22:20, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
To wiem
Ale co dają podkładki??? Co daje regulacja nimi???
Ślizga mi się to sprzęgło i nie wiem gdzie przyczyna,...co prawda jutro zmienię na inny olej, ale jak już będę zdejmował pokrywę do sprawdzenia tarcz to warto by było podkładki odpowiednie założyć |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 22:06, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
Generalnie chodzi o to że przy zbijaniu biegów w dół, sprzęgło nie zblokuje koła i nie spowoduje poślizgu, w koszu stosowane są miękcejsze sprężyny i inne przekładki , generalnie cały system jest zmieniony
Fajna sprawa |
|
|
mcx |
Wysłany: Nie 21:57, 05 Maj 2013 Temat postu: Antihopping clutch |
|
Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć bądź wyjaśnić działanie podkładek w sprzęgle APTC adler ?
To co mam w manualu DE
|
|
|