Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 6:56, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
Akumulator sie zużył i nie dawał już takiego prądu rozruchowego i koniec |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 21:53, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
Problem badany przez elektryka, akumulator za słaby nie myślałem że akumulator odmówi palenia z rozrusznika, motór jeżdżony cały dzień moc jest wszystko ale z aku niechciał palić nie spodziewałem się, problem polegał na akumulatorze, hmm dziwne podczas jazdy był nawet jak ta nówka (no z deka słabszy) ale moto normal chodziło |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 16:17, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
przekaźnik rozrusznika - temat omawiany, wystarczy poszukać. w skrócie - mozna próbowac reanimować - jak ktoś ma cierpliwosc. mozna wymienic na oryginał, albo na chinski zamiennik. tyle w temacie |
|
|
Szymi07 |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 14:39, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
Albo mówisz o skrzynce bezpieczników (powinienieś coś podobnego dostać w jakimś sklepie z cześciami eltrycznymi), albo o przekaźniku rozrusznika.
Jak nie znajdziesz po sklepach z elektroniką to serwis na pewno będzie mieć. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Czw 14:33, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
Witam, dzisiaj obczaiłem problem, prąd się zatrzymuje na no właśnie jak to nazwać (chodzi o takie coś co tam się wpina bezpieczniki obok filtra powietrza i pod akumulatorem) to jest symbol (MS5F-711 12V 25B), gdzie mogę takie coś kupić może ma ktoś na zbyciu? |
|
|
marcin.111 |
Wysłany: Śro 6:48, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
Instalacja elektryczna w tych motocyklach to jakaś kpina niestety. Żadnych norm to n ie spełnia ale widocznie KTM uważa że instalacja jest niepotrzebna. Obok filtra masz przekaźnik. Jak masz multimetr albo jakiś próbnik z żaróweczką to zobacz czy na którymś z cienkich kabli tam dochodzących pojawia się napięcie po naciśnięciu przycisku startera. Jak nie to szukaj na kablach wcześniej. Jeżeli tak to czy na grubych kablach jest napięcie. Na jednym ma być cały czas a na drugim po naciśnięciu startera. Jeżeli tam jest OK to możesz dać na krótko 12V przewodem rozruchowym od śrubki na rozruszniku tylko uważaj żebyś nigdzie do masy nie dotknął!!!. Jak nie zakręci to rozrusznik padł. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Wto 23:13, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
Czyli o gólnie mówicie by przeczyścić ewentualnie od nowa zalutować, ok spróbuję dam znać jak poszło |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:42, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
hehe to samo i ja miałem ;P dodatkowo ktoś przewody zmieniał i słabo zalutował, i lut sie trzymał siłą woli, i czasami przerywało. rozkręc przełącznik i patrz co sie dzieje |
|
|
Keny |
Wysłany: Wto 21:15, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
Kiedyś miałem taki przypadek, okazało się że mam zaśniedziałe styki przy przycisku od odpalania. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 20:56, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
Może gdzieś kable Ci sie przerwały lub masuje Ci |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Wto 20:32, 07 Maj 2013 Temat postu: Poważny problem EXC 525 03r |
|
Witam, mam problem z elektrycznym starterem, otóż po wywrotce nie działa a jeśli chodzi o przycisk gaszenia to jest OK, gdzie może być rozwiązanie? dodam że jeszcze przy dawniejszych jazdach, raz działał raz nie |
|
|