Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Wto 9:34, 14 Maj 2013
Temat postu:
Nie wiem jak w 4T a w 2T jest podana szczelina jaka ma być między impulsatorem a kołem zamachowym.
bully
Wysłany: Wto 9:30, 14 Maj 2013
Temat postu:
NIestety nie sprawdzisz go multimetrem, tylko jak całkowicie padnie. Też sprawdzałem przejścia nawet zagrzewałem go do sprawdzenia i nic, wymiana pomogła jak ręką odjął, wtedy był objaw że po czasie zaczynał kichać i gasł po czym nie dało się go odpalic przez kilka minut.
4tSTUNT
Wysłany: Czw 14:36, 09 Maj 2013
Temat postu:
Szymi07 napisał:
chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz
Te "czarne pokrętnło" służy do ustawienia obrotów jałowych.
mieszankę regulujesz śruba pod gaźnikiem
Impulsator znajduje się koło magneta. To to małe coś co zlicz impulsy z magneta.
Co do jego sprawdzenia robisz to multimetrem a procedurę masz opisana w manualu.
Szymi07
Wysłany: Czw 14:29, 09 Maj 2013
Temat postu:
chodzi Ci o te pokrętło czarne pod bakiem?, a propo gdzie jest ten impulsator i jak go sprawdzić, wiem może pytania banalne ale proszę o odpowiedz
bully
Wysłany: Czw 13:52, 09 Maj 2013
Temat postu:
Zacznij od wkręcenia trochę śruby od mieszanki.
czasami takie objawy powoduje uszkodzony impulsator, ale wtedy silnik sam gaśnie i kicha po zagrzaniu się.
Szymi07
Wysłany: Śro 10:01, 08 Maj 2013
Temat postu:
Zawory były ustawiane około 3 miesięcy temu także to chyba będzie problem z gaznikiem, trza będzie przeczyścić
marcin.111
Wysłany: Śro 6:42, 08 Maj 2013
Temat postu:
Może być kilka powodów ale jeżeli zawory masz dobrze ustawione to daje 99% na gaźnik. Dobrze wyczyść gaźnik zwracając uwagę na układ ssania i wolnych obrotów. Poskładaj odpal niech pochodzi kilka minut na wolnych obrotach. Zgaś, wykręć świecę i zobacz jaki ma kolor. Podreguluj śrubką aż uzyskasz pożądany kolor. Jak po zabiegach będzie Ok to dla mnie browar który możesz sam wypić
Szymi07
Wysłany: Wto 23:20, 07 Maj 2013
Temat postu: Obroty
Witam, nowy temat zakładam no tak mi gadano że co inny problem to nowy to OK.
Jaki jest problem? Moto EXC 525 03r.
Problem jest z zapalaniem na ciepłym silniku na kopa ciężko go odpalić, tzn niema szans go odpalić ciepłego na kopa, lecz odwrotna sytuacja jest gdy jest zimny- wtedy niema problemu, motor może stać 2 tyg. 2X na kopa i chodzi tak samo jak się jezdzi, dzisiaj mi siadł elektryczny starter i żeby go opdalić musiałem czekać pół godziny, postoi chwilę minimum 0,3 h i na kopa pali jak ostygnie co może być przyczyną takiego zachowania?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin