Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 8:36, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
a gdzie jest ktm polska ? serwisów ktma masz kilka w polsce. kazdy serwis swiadczy takie usługi. szukaj najlepiej blisko siebie. bo wysyłkowo musisz spore koszta i czas doliczyć co moim zdaniem średnio sie opłaca. a na pewno w promieniu kilkunastu km bedzie ktoś kto bedzie odpowiednio potrafił przeserwisowac zawias. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Czw 21:03, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
Na razie szukam tokarza, jeśli nie znajdę, będę próbował kleić. Jeszcze odnośnie mojego innego problemu o amortyzacji przedniej, gdzie znajdę jakiś salon porządny lub kogoś co by się tym zajął profesionalnie(temat już dla większości znany) czy KTM POLSKA świadczy takie usługi? ile kosztują? |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Wto 7:53, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jeśli jest mały luz to klej da radę. Są kleje do 0,15 a nawet do 0,25. Jak masz duży luz to wbić na puszkę i między czasie szukać koła. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 5:39, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ja bym też zobaczył w katalog łożysk czy nie ma łożyska o średnicy zewnętrznej o jeden milimetr większej. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 23:11, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
tak, 6005 c3 są dobre,
luz można usunąć specjalnym klejem do osadzania łożysk - sprawdzona metoda
piastę zmieniamy jak zaczyna pękać, chyba że masz luzem tysiaka ;P
pozdro |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 22:24, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Używek szukaj tyle że to raczej całe koła. Jakbym znalazł koła SM to miałbym piaste na zbyciu a tak to zostaje na ew przeplatanie z felgą SM |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 22:09, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Kupiłem w sklepie z łożyskami 6005 z luzem c3 to chyba dobre co, tylko kosztowało 7 zł, no ale wymiary się zgadzają, kurcze teraz patrze na neta piasta cena 1000 zł prawie masakra |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:55, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
piasta nowa koło 700 zł wiec bez sensu kupować nową. na pewno łozysko odpowiednie wsadziłeś ? co bym polecił ? isc do tokarza magika, moze udało by sie to roztoczyć, i na gorąco wprasować tulejke, tak żeby łozysko wchodziło z normalnym wciskiem. o ile jest w czym toczyć, bo jak za cienkie scianki bedą też pekać moze.. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 21:47, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jak słyszę słowo klej to kiepsko to widzę ile taka nowa piasta kosztuję w ogóle patrzyłem na allegro niema, na ktm szukałem po nazwie też niema |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 21:46, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
W takim sprzęcie lepiej wymienić piastę jeśli masz możliwość choćby finansową. Słyszałem o kleju do łożysk ale jak to wytrzyma w terenie trudno powiedzieć. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 21:23, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Po prostu poszerzona, ni wybita nie pęknięta, apropo obcziałem iż 1 sprycha jest też dupnięta, czyli mam tą piaste wymienić co szprychy do niej idą? |
|
|
Zapek |
Wysłany: Pon 21:22, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Wybita piasta ? Albo pęknięta ? Jeśli tak to raczej wymiana ? |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 21:17, 20 Maj 2013 Temat postu: Problem koło |
|
Przy wymianie łożyska w tylnim kole zauważyłem iż nie wchodzi ono ciasno tylko ma jakieś około 0,01-0,04mm luzu, pytanie jest następujące, co z tym teraz zrobić? |
|
|