Autor |
Wiadomość |
norb380 |
Wysłany: Pią 12:24, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
o to moj nabytek pzdr |
|
|
norb380 |
Wysłany: Śro 19:25, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
cylinder z tego co wiem jest na nicasilu,gosc przed moim kupnem wymieniał tłok na nowy(stary dał mi do wglądu) cisnienie mierzone 11,5 atm, mowi ze ten nowy tłok kupił na 77mm czy jakoś tak wiem napewno ze koszyk sprzegłowy delikatnie hałasuje.
Jakies zdjecie mam ale nie wiem jak wrzucić do posta |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:02, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
Wtope nie. Bo motocykl jest super. I jak jest po remoncie to zrobisz nim tyle mth co na 4T
Tylko jak przyjdzie czas na remont to licz się ze sporymi kosztami.
I pamiętaj aby dbać o cylinder, tłok, korbowód.
Dobry olej do mieszanki, czysty filtr itd.
A ty masz w nim jeszcze nikasil czy tuleję?
Daj fotkę motocykla. |
|
|
norb380 |
Wysłany: Śro 16:07, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
hacker33
tylko nie pisz mi teraz ze zrobiłem wtope z tym modelem bo będe miał doła |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 16:03, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
Allegro się nie kieruj.
Śledzę je regularnie, ktm-a znam na wylot i wszystko co jest sprzedawane jako niby od 380 od 380 nie jest. No oprócz nowych tłoków.
KTM 380 był produkowany od 1998 do 2002 roku. W wersjach SX, EXC, EGS, MXC. |
|
|
norb380 |
Wysłany: Śro 15:53, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
patrzac po necie (allegro itp...) to czesci są do tego modelu może nie kosmicznie dużo ale jest to co potrzebne. A powiedz kiedy skonczyła sie produkcja tego modelu???? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 15:49, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
norb380 napisał: | oby coraz wiecej taki maszyn było na forum |
Ja akurat tego nie życzę.
Tych motocykli jest bardzo mało.
Używanych części brak. Jeżeli już się pojawiają to za kosmiczne pieniądze i schodzą w 5 minut.
Części tylko OEM których już nie produkują. Jest tylko to co na magazynie.
Niektóre z nich są już np. w USA niedostępne. A tam tych motocykli jest sporo.
Jak ja i taki koleś z Danii pokazaliśmy na ktmtalk nowe oryginalne dyfuzory to byli zszokowani ponieważ u nich już nie ma.
U nas też się pewnie pokończą a wraz z nimi i te motocykle. |
|
|
norb380 |
Wysłany: Śro 15:44, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
oby coraz wiecej taki maszyn było na forum |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 15:36, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
Kurcze jeszcze półtora roku temu jak kupowałem swoją 380 to był to motocykl prawie unikatowy.
Na necie prawie zero informacji, nikt takiego nie miał, nie ma, cisza.
A teraz widzę co post to jakiś nowy posiadacz tego KTM-a. |
|
|
norb380 |
Wysłany: Śro 15:30, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
dzieki za numery łożysk i uszczelnaiczy
Pytanie odnośnie tego amorka czy jest możliwosc ze po nabiciu ciśnienia utwardzi sie?? Zabieg wymiany oleju w tym amorze mozna samodzielnie wykonac??
Jeżeli nic nie zdziałam do kogo najlepiej wysłać w celu zregenerowania?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 15:25, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
hej!
witamy na forum!
łożyska 6005 c3
simering 32x47x7
tylnego amora sam nie zregenerujesz raczej - jest nabijany pod ciśnieniem |
|
|
norb380 |
Wysłany: Śro 15:23, 22 Maj 2013 Temat postu: łozyska koła i nie tylko 380sx |
|
Witam... To mój pierwszy post odnośnie KTM-a... Od niedawna zostałem posiadaczem owego sprzętu
Musze wymienić łozyska w tylnym kole i prosił bym o numer łożysk oraz uszczelniaczy jakie tam podchodzą.
Dodatkowo mam pytanie odnosnie amortyzatora tylnego a mianowicie mój juz umarł (miękki cholernie,moto skacze jak kangur nawet po prostej drodze) co z tym zrobic czy sam dam rade jakoś zregenerowac go czy lepiej dac jakiejś firmie co tym sie zajmuje?? pozdrawiam i dziękuje za pmoc |
|
|