Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
SerwisJMR
Wysłany: Pon 1:56, 10 Cze 2013
Temat postu:
Witam najlepszy efekt osiagniesz jak oddasz do serwisu gdzie napełniony i odpowietrzony zostanie pompa vacuum i nabity azotem
Pozd serwis jmr 883-177-544
wójo
Wysłany: Nie 20:27, 26 Maj 2013
Temat postu:
W dwukomorówkach nie wlajesz oleju "na poziom" tylko trzeba ilosciowo odmierzac, do katridge ma wejsc na ful bez powietrza wiec tam ilosci sie nie podaje chyba ze orientacyjna zebys wiedział ile bedziesz potrzebował oleju do serwisu.
Co do ilosci to zobacz w manualu ile zaleca producent, chyba ze masz własne preferencje wtedy mozesz kombinowac z iloscia oleju i zmieniac harakterystyke pracy.
Na filmiku który pokazał henio wszystko ładnie facet opisuje tyle ze trzeba tez zrozumiec co gada a nie tylko patrzec co robi.
Jeszcze co do twoich lag to sprawdz dokładnie czy masz katridge dobrze poskładane, czy zawory od regulacji tłumienia sa prawidłowo poskładane i czy nie sa uszkodzone.
GIENIU
Wysłany: Nie 19:56, 26 Maj 2013
Temat postu:
"henio" pod preferencje? tzn?
Na filmie widac jak ten Macgaywer nalał oleju do kardridża dużo, wkładał poduszkę i nadmiar wyleciał, skręcił poduszkę, póżniej zamontował w imadle śrubka z imbusem do góry aby powietrze szło do góry a dalej widac na filmie, kardridża poskrecał. Pompeczke muszę sobie skombinowac i do roboty o cisnienie sie dowiem jakie sie bije ta pompeczka i 250 - 280 zł zaoszczędzone
henio12323
Wysłany: Nie 16:14, 26 Maj 2013
Temat postu:
nie widać. ale gośc mówi jakie ciśnienie . jak pamietam 1.1 bar. co do oleju - nigdy nie jest podane w ml. dlatego 350-360 ml obie wartosci mogą byc ok. olej sie leje raz że najlepiej pod poduszke powietrzną. dwa że pod preferencje, jak zawias ma byc twardszy itp to sie leje nieco wiecej oleju. oczywiscie w granicach serwisowych itp itd.
a do kardrzidza wchodzi oleju własnie koło 200 ml potem odpowietrzajac usuwasz nadmiar.
GIENIU
Wysłany: Nie 14:48, 26 Maj 2013
Temat postu:
ziomek mi gadał co robi przy takich furmankach ze 175ml góra czyli kardridż, a laga 360ml. ogladałem ten filmik ale szczegółowo nie jest podane krok po kroku, nawet wskazówki na tym manometrze na pompce nie widac.
henio12323
Wysłany: Nie 14:21, 26 Maj 2013
Temat postu:
ostatnio robiłem taki zawias. z tym że wymieniałem uszczelniacze, bez dotykania tej drugiej komory. ogólnie to wyszło prościej niz w starszym zawieszeniu ;P gorzej jest jak sie zacznie bawić tym wnętrzem, bo trzeba to umiec odpowietrzyć. oleju - serwisówka na 100% to podaje jak pamietam 350 na lage + w ten kardridź drugi jak sie chcesz go tykać.
a filmik na YT jest
http://www.youtube.com/watch?v=RlgjFNMlxyw
wygląda prosto. i do zrobienia w domowych warunkach. tylko ta pompkę trzeba mieć z manometrem
GIENIU
Wysłany: Nie 12:18, 26 Maj 2013
Temat postu: Wymiana oleju w lagach SX 250 2011 - ile oleju itd.
Zakupiłem bryke jak w opisie i poprzedni właściciel mówił że zmienił olej w lagach ale nie wie czy wszystko dobrze zrobił. Jest to srebrny zawias dwukomorowy z kardeidżem, seryjny. Muszę sie wziąść za to bo po jezdzie po łące myslałem ze mi łapy urwie, a jak przodem hamowałem to na przednie koło stawał tak jakby laga z golenia była pospawana.
Pytanie do osób co przerabiali ten temat z takimi lagami.
1. W warunkach garażowych zrobię to bez specjalistychnych urządzęń, pompek itp.?
2. Ile oleju na lagę ? Ile do kardradza a ile w lage?
3. Jak odpowietrzyć aby było ok.
4. Co po kolei robic aby sie nie narobic?
Moto rozebrane - czekam
Albo ma ktos jakis szczegółowy filmik? Znalazłem na you tube ale po 2006 czyli dwukomorówek nie znalazłem
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin