Autor |
Wiadomość |
Szymi07 |
Wysłany: Sob 20:59, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
To umnie bedzie to pewnie inaczej zabudowane z deka, w moi jak dodam gazu to to słychać jak głupie |
|
|
kzq |
Wysłany: Sob 20:53, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
Im więcej gazu dodasz, tym bardziej powinien wchodzić bolec do gaźnika w środku jest membrana którą ów bolec naciska, nazywa się to pompka przyśpieszacza. Spróbuj gwałtownie gazu dodać i zobacz czy ten bolec od razu wszedł czy jakiś opór po drodze miał.
Cytat: | Pompka przyspieszająca ma za zadanie podać do przelotu gaźnika dodatkową ilość paliwa podczas gwałtownego naciśnięcia pedału przyspieszenia. W momencie szybkiego otwarcia przepustnicy mieszanka przez krótką chwile jest zubażana na skutek bezwładności przepływu paliwa. Dlatego duży wzrost prędkości powietrza w gardzieli nie powoduje równie szybkiego wzrostu ilości zasysanego paliwa i powoduje zdławienie silnika w reakcji na "dodanie gazu". Pompka przyspieszająca ma zapobiec takiej sytuacji wstrzykując odpowiednią dawkę paliwa i wzbogacając mieszankę.
Typowe rozwiązanie pompki przyspieszającej to studzienka wypełniona paliwem, w której porusza się tłoczek połączony mechanicznie z przepustnicą. Wielkość tłoczka jest tak dobrana aby przy powolnych ruchach przepustnicy paliwo swobodnie przepływało przez przestrzeń pomiędzy tłoczkiem a ściankami studzienki. Przy gwałtownym otwarciu przepustnicy szybki ruch tłoczka powoduje wypchnięcie paliwa ze studzienki i jego rozpylenie w przelocie gaźnika.
Drugim sposobem realizacji wzbogacania mieszanki podczas gwałtownego otwarcia przepustnicy jest pompka z membraną poruszaną przy szybkich zmianach podciśnienia w dolocie. |
Dzisiaj się zająłem pompką przyśpieszacza, poprawiłem "O-ring moda". Na podstawie filmiku oceń mniejwięcej o co chodzi z tą pompką przyśpieszacza, na nim chodzi jak powinna:
http://youtu.be/ugas-pvdgY8 |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Sob 16:04, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
aha, powiedz mi jeszcze tylko czy zrobie to przy założonym gazniku i czy ,,dobrze idzie;; tzn rowno czy jak, pytam bo jestem troche zielony i niemam moto na miejscu tylko u znajomego i do neta niezagladne przy moto |
|
|
kzq |
Wysłany: Sob 15:46, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
Zobacz czy pompka przyśpieszacza dobrze wyciska, jest po prawej stronie gaźnika pod czarnym deklem. W takiej czarnej gumie jest bolec, przy zgaszonym moto dodaj gazu i zobacz czy dobrze idzie. To jako pierwsze obadaj. |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Sob 15:30, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
Witam, ja mam tu pytanie odnośnie tego co napisał 4stunt, mam problem na ciepłym i zimnym siloniku, jak szybko dodam gazu (tylko na luzie) to sie dławi albo gaśnie, co może być przyczyną, filtr powietrza czyszczony co jazde wszystko czyste, sam niewiem |
|
|
Red Bull X |
Wysłany: Czw 15:20, 30 Maj 2013 Temat postu: a |
|
Olej czysty zero opiłków.Czy ktoś z formułowiczów orientuje sie jak sprawdzić stan łańcuszka rozrządu w sxf450? i czy taki dzwiek jak mój moze być spowodowany podnietym łożyskiem.
http://www.youtube.com/watch?v=CMxCA-c4JJU&feature=youtu.be
Nagrałem kolejny filmik może ktoś dosłyszy coś dziwnego bo ja już sam nie wiem. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 18:51, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
wypuśc olej -zobacz czy nie ma opiłków metalu na filtrze i korku, |
|
|
Red Bull X |
Wysłany: Pon 17:45, 27 Maj 2013 Temat postu: a |
|
No tak. to wyjasnia olej cieknie bo pokrywa góry jest tylko przyłożona jeszcze jej nie skrecałem na gotowo.Łożysko wymieniałem miesiąc temu.w sobote wpadłem w bagna i miałem puł motoru w wodzie ale do gaznika woda sie nie dostała.póniej na podjeżdzie była wywrotka i chodził 5 sekund do góry kołami i zaczeło tak stukać co doradzacie jeżdzić tak dalej zmienić olej? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:14, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
to wygląda na to że napinacz jest ok,
ta dziura to odpowietrzenie świecy, jak idzie olej - walnięta uszczelka pod kopułką,
a jak sprzęgło? kiedy tam zaglądałeś? może łożysko na koszu pada? |
|
|
Red Bull X |
Wysłany: Pon 16:44, 27 Maj 2013 Temat postu: a |
|
zawory sprawdziłem i luzy sa w normie wykreciłem napinacz powciskałem i zamontowałem było słychać cykanie napompowało go i nie cyka.Ale chałas jest. wykrecając napinacz słychać 1 klikniecie.może łancuszek jest już naciągniety chyba,że tak ma być.
\
Edytuje post- na głowicy jest taka dziurka od strony sprzegła jak przegazuje wywala tamtędy jak by olej tak to wyglada i to chyba dosc sporo bo sciekało aż na duł silnika może to przyczyna dlaczego tak sie dzieje? |
|
|
KristofSX |
|
|
Red Bull X |
Wysłany: Pon 15:03, 27 Maj 2013 Temat postu: a |
|
napinacz mam orginalny(myślisz ,że to przez napinacz)da sie go jakoś sprawdzić? Na obroty wchodzi normalnie nie kopci. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 12:25, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
Dławi sie przy dodaniu gazu na maxa? Może uszczelka pod głowicą poszła? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 10:51, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
jaki masz napinacz rozrządu? |
|
|
Red Bull X |
Wysłany: Pon 10:14, 27 Maj 2013 Temat postu: a |
|
Ja spadku mocy nie odczułem.ale sprawdze sciagnę może dekiel od góry i zobacze. |
|
|