Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Pią 8:41, 31 Maj 2013
Temat postu:
Tez używam jednego oleju do mieszanki, ale nie licze sie z tym że silnik będzie chodził wiecznie
z reszta nikt nie liczy na to.
Rozbierzesz to pewnie korba i łożyska jeszcze będą oryginalne 14-letnie, tłok założony jeszcze pewnie w tamtym tysiącleciu.
Domyslam się że na sprzęgle też próbowałeś ruszyć i też blokuje.
4tSTUNT
Wysłany: Pią 8:02, 31 Maj 2013
Temat postu:
Skoro pytasz odrazu o diagnozę bez podania podsawowych informacji typu czy było robione coś w silniku czy nie obstawiam że sam tego zabardzo nie wiesz a lałeś mieszankę, zmianiłeś olej i klatałeś.
Ściągaj górę i patrz. Może korba powiedziała papa, a może co moim zdaniem najbardziej prawdopodbne tłok powiedział do widzenia i zatrał się
Asteros2012
Wysłany: Czw 21:00, 30 Maj 2013
Temat postu:
Nie ma co zgadywać tylko zlej płyn z chłodnicy i zdejmij cylinder z głowicą. Jeśli podejrzewasz że mogło coś innego pęknąć lub się urwać to szukaj pod deklami. Próbowałeś wbić bieg i cofnąć moto do tyłu? jeśli teoretycznie wpadło coś w tryby to może się odblokować po zakręceniu do tyłu.
barek253
Wysłany: Czw 20:59, 30 Maj 2013
Temat postu:
może korba, może łożyska wału, a może sam tłok miał za duży luz w cylindrze.
po takiej akcji tylko rozbiórka i trzeba szukać przyczyny.
arturek
Wysłany: Czw 20:46, 30 Maj 2013
Temat postu: problem z silnikiem
witam serdecznie użytkowników, posiadam exc250 2t z 99r, na dzisiejszej przejażdzce zablokował mi się silnik,przy próbie kopnięcia tłok nie rusza się , silnik stoi jak wryty,nadmieniam żę olej do mieszanki używam cały czas ten sam, wszystkie płyny eksploatacyjne ok.czekam na obiektywne opinie oraz diagnozę co mogło spowodować taki stan rzeczy.Czy uda uratować się cylinder, czy odpuści?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin