Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Joker_4_2006
Wysłany: Sob 20:02, 21 Lis 2009
Temat postu:
Potwierdzam przyczyną była uszczelka teraz jest ok.
KristofSX
Wysłany: Śro 22:27, 18 Lis 2009
Temat postu:
Spoko, mam nadzieję że będzie good, pozdro!
Gość
Wysłany: Śro 17:09, 18 Lis 2009
Temat postu:
Dzięki za odpowiedz własnie ta uszczelka jest gruba więc otwór na oringi jest większy, nie byłen pewien czy tam stosować uszczelkę teraz już wiem bardzo pomocna rada.
Pozdro
KristofSX
Wysłany: Śro 14:25, 18 Lis 2009
Temat postu:
Cześć, simeringi mogą być całe gumowe, między kopułą a głowicą nie może być uszczelki - tylko silikon - może to być przyczyną,
jeśli nie - możesz mieć wytarty wałeczek napędzający pompę, cały układ jest bardzo prosty więc napewno przyczyna jest banalna.
Pozdrawiam
Kristof
Gość
Wysłany: Śro 13:14, 18 Lis 2009
Temat postu: Wyciek płynu z układu chłodzenia EXC 250 F ,2003 (4T)
Witam wszystkich
Mam następujący problem : Wycieka płyn z odprowadzenia zabezpieczającego pod pąpą wody (otwór miedzy pompą, a wałkiem rozrządu) nawed po wymianie oringów i simeringów nie muszę uruchamiać silnika tylko po zalaniu zaczyna kapac.
Nowe simeringi są bez pierscienia blaszanego tylko całe gumowe, a jak wyjąłem stare to okazało się że mają takie piercienie na zewnątrz.
Czy to może być przyczyną?? Dodam żę motocykl zakupiłem rozebrany i nie kompletny, po skompletowaniu i usunięciu usterek zostaje ten wyciek z którym walczę
P.S Uszczelkę pomiędzy klawiaturką a głowicą dociołem ze specjalnego papieru na uszczelki czy może być za gruby??
Może ktoś borykał się z podobnymi problemami proszę o pomoc
Pozdrawiam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin