Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kabat
Wysłany: Nie 16:56, 03 Sty 2010
Temat postu:
Tak wyglada na to ze za duzo paliwa dostaje, przede wszytkim zobacz jak jak wykrecona sruba mieszanki. Wkrec ja i policz ile obrotow zrobisz , powinno byc 1,5 obrotu. Zobacz na jakim polozeniu jest iglica, ale iglica to najmniej prawdopodobna rzecz, moze byc uniesiona na maxa, a takie rzeczy nie maja prawa sie dziac. Ale na wszelki wypadek obusc ja na maxa, tzn klips zaloz na ostatnie u gory wcienie. Polataj i zobacz jak jest. Jesli moto gasnie po dodaniu gazu to moze sie zalewac albo dostawac za malo paliwa, musisz regulowac sruba mieszanki co 0/25 obrotu i za kazdym razem sprawdzac jak jest efekt. Mozlwe tez ze masz zle ustawiony zaplon. Ale najpier zajmij si egaznikiem
KristofSX
Wysłany: Pon 13:29, 30 Lis 2009
Temat postu:
hej.
Wszystko te objawy są bardzo powiązane, tak na pierwszy rzut oka to masz źle wyregulowany gaźnik (sprawdź położenie iglicy), bike dostaje za dużo paliwa, przepala świecę , zalewa.
Jedynym miejscem w którym jest możliwe przedostanie się benzyny do oleju jest cylinder, jeśli będzie zalewało - możliwe że benzyna będzie mieszać się z olejem.
Czyli - zaczynamy od gaźnika!
Pozdrawiam
kristof
marzio
Wysłany: Nie 16:56, 29 Lis 2009
Temat postu: kilka problemów z lc4 400 egs-e z 1998r
Witam wszystkich. Mam kilka problemów z moją lc4:
1 )Ktm strasznie szybko wykańcza świece zapłonowe (to już piąta w tym miesiącu) Czego to może być wina?
2) W silniku zwiększa się stan oleju i pachnie on benzyną, czy silnik kończy swój żywot?
3) Troche dużo pali 7 litrów przy normalnej jeździe, gdy dodam ostro dodam gazu to czasem nawet zgaśnie.
Proszę o odpowiedź co może być przyczyną tych usterek. Pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin