Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bully
Wysłany: Wto 8:01, 04 Cze 2013
Temat postu:
Ja do oryginalnej śruby dolutowałem mosiężne pokretełko które wczesniej zrobiłem na tokarce, wyglądało prawie jak akcesoryjna śruba
henio12323
Wysłany: Pon 14:27, 03 Cze 2013
Temat postu:
a nie lepiej kupic dedykowana srubke ? fakt kosztuke kilkadziesiat zł chyba koło 60 zł... ale bezproblemowo w kazdych warunkach sobie ustawiasz. ja mam i super wygodna jest. a jak bym nie dorwał takiej sruby..... to widziałem patent, że do oryginalnej dokleja/dolutowuje sie taka sama regulacje jak w przypadku wolnych obrotów. czyli giętki przewód. ( mozna dobrać kawałek pancerzyka i wkładu z licznika slimakowego ) i sobie umieszczasz tak zeby było wygodnie operować. jakies pokrętełko dorobic mozna i masz mega prostą regulacje nawet podczas jazdy jak ktos sie uprze
kzq
Wysłany: Pon 10:21, 03 Cze 2013
Temat postu:
Śruba, podkładka, nakrętka i spiłowana końcówka śruby. Mój własny wynalazek, daje radę.
Tutaj w lepszej jakości:
bartex
Wysłany: Pon 10:17, 03 Cze 2013
Temat postu:
Bitem + szczypce to męczarnia i nerwy.
Wykręciłem całą śrubę rozwierciłem końcówkę i na kleju wkręciłem dodatkową śrubkę która przedłużyła całość. Potem dwuskładnikowy klej (taka jak by plastelina w 2 wałeczkach) chwila rzeźby i mamy poręczne pokrętło na wzór tych dostępnych.
hacker33
Wysłany: Pon 9:37, 03 Cze 2013
Temat postu:
Ja wsadzałem bit i kręciłem palcami. Tylko ciągle miałem poparzoną rękę od silnika.
Lepiej kupić śrubę za te parędziesiąt złotych, albo jak ktoś ma dużo kasy to może kupić specjalny wkrętak do tego celu.
4tSTUNT
Wysłany: Pon 8:39, 03 Cze 2013
Temat postu: Sposób na regulację składu mieszanki keihin
Jak wiadomo w naszych ktm'ach dostęp do śruby pod gaźnikiem od regulacji składu mieszanki jest fatalny ;/. Fakt możena kupić specjalną śrubę podobna do tej od regulacji biegu jałowego, ale jak uporać się się z tym bez niej?
Macie jakieś ciekawe sposoby, by bez zdejmowania baku, przechylania gaźnika dostać się do tej śruby?
Bitem chyba nie da rady, bo będzie za krótki i za gruby ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin