Autor |
Wiadomość |
siomek |
Wysłany: Czw 6:21, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
Tak myślałem. Czyli montuję i tyle. Dziękuję za pomoc. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:44, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
4tstunt - gdyby tak było to na postoju ciągle by leciał olej. podcisnienie tak samo jak w kranikach podcisnieniowych otwiera zaworek. ale układ jest nadal szczelny. podcisnienie na długosci węzyka jest nieodczuwalne dla silnika |
|
|
madart |
Wysłany: Śro 19:03, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
jesli potrzebuje podcisnienia do otwarcia zaworu to nie ma zadnego wplywu na prace silnika
w wezyku robi sie podcisnienie i juz, jesli nie bedize uszkodzony to lewgo powietrza nie bedzie ssał |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 18:50, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
Z tego co mi się zdaje Scottoiler to jest zewnętrzny układ wskład którego wchodzi pojemnik na olej, popmka i inne pierdoły, które smaruja łańcuch napędowy i w silnik nic się nie angażuje. |
|
|
siomek |
Wysłany: Śro 18:42, 19 Cze 2013 Temat postu: Scottoiler, a lewe powietrze |
|
Mam pytanko dotyczące montażu Scottoilera. Posiadam silnik LC8. Chciałbym do niego dołożyć automatyczne smarowanie. Wymaga wymontowania śruby od podciśnienia i podłączenia Scottoilera.
Moje pytani jest następujące. Jaki wpływ będzie to miało na pracę silnika? Czy będzie powodowało istotny wpływ na osiągi? Pytam, bo mi odradzano w serwisie.
Pozdrawiam szanownych kolegów
siomek |
|
|