Autor |
Wiadomość |
Trek |
Wysłany: Sob 20:07, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
Dzięki Pany za pomoc ! Okazało się że gaźnik dostawał za mało paliwa ponieważ był zapchany filt paliwa pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Jeszcze raz dzięki za pomoc |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 21:22, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
Trek napisał: | Asteros2012
Normalnie. tylko że nie odpala.
Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje. ~10 na zimnym. rozgrzałem go i zgasł wtedy wynosiło ~ 9 bar. O co chodzi ? |
Zdejmij tą głowicę i wszystko będziesz wiedział. |
|
|
Trek |
Wysłany: Pon 20:40, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
Asteros2012
Normalnie. tylko że nie odpala.
Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje. ~10 na zimnym. rozgrzałem go i zgasł wtedy wynosiło ~ 9 bar. O co chodzi ? |
|
|
Majster128 |
Wysłany: Sob 23:30, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
Cylinder w górę. Nie ma innego wyjścia. Szkoda klawiatury na spekulacje. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 21:11, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
mi jak puchło, to od razu m,ozna było normalnie kopnąc odpalał i chodził jak trzeba.
jak dla mnie troche za ubogo oleju.. jak jest np na żeliwie ciasno spasowane to moze puchnąc. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 20:57, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
A jak kopiesz po "zdechnieciu" to jest lżej/ciężej czy normalnie? |
|
|
Trek |
Wysłany: Sob 16:41, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
Jakieś inne wyjścia ? Poprzedniego dnia jeździłem normalnie a następnego stało się w odlelosci 2km od domu |
|
|
maciek |
Wysłany: Sob 16:33, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
Moim zdaniem puchnie tłok mieszanka jest ok |
|
|
Trek |
Wysłany: Sob 16:28, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
Wydaje mi się że 200ml na 10l ale po tym wszystkich nie jestem pewny |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 16:26, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
to ile oleju dałes do paliwa ? moze za mało |
|
|
Trek |
Wysłany: Sob 16:19, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
Wydaje mi się że zrobiłem dobrą mieszankę.(ręki nie dam uciać). Palnuje kupić 2 litry benzyny zrobić mieszankę pewną i porównać kolory.Ta odpala z pierwszego strzała. Nie wiem, czy jest tam nikasil czy żeliwo. kupiłem rozgrzałem nową irydowa świece. Nadal to samo. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 16:10, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
ile oleju lejesz bo paliwka ? moto na tuleji czy żeliwie ? nie odpala.. ale jak próbujesz odpalić chociaż costam łapie ? czy kompletnie nic ? sprawdzałeś iskre na gorącym silniku ?
ostatnio gadałem z gosciem który dzieciakowi kupił ktma SX 65 chyba ( albo 85 wazne że malenstwo ) i były wsadzone jakieś słabe łozyska bez odpowiedniego luzu. i tez mówił że na rozgrzanym silniku łozyska sie zacieśniały i blokowały silnik aż gasł. ale pewnie kilka takich zamuleń i bedzie na zimnym silniku tak luźno że bedzie mozna sciągnąc pokrywe alternatorka i ręcznie sprawdzic cyz jest luz wyczuwalny |
|
|
Trek |
Wysłany: Sob 16:08, 22 Cze 2013 Temat postu: KTM EXC 125 2001 Problem z silnikiem. |
|
Witam,
Od pewnego czasu jestem właścicielem ktma ww. ^. Od paru dni mam problemy techniczne. A mianowicie : Odpali, jest rozgrzany i jadę się nim przejechać. przejadę z 1km i zaczyna łapać muła a po chwili gaśnie. Nie da się go odpalić dopiero jak się schłodzi. Wydaje mi się że jest za gorący
Już zrobiłem :
-wymieniłem świece na ngk br9eix
-filtr powietrza
-czyszczenie i regulacja gaźnika
-sprawdzałem termostat
Proszę o pomoc bo nie widzi mi się remont :/ |
|
|