Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
czlowiekwidmo
Wysłany: Sob 19:39, 29 Cze 2013
Temat postu:
dzieki za rade bo dzis jezdziłem z tym motorem i było chlodniej i chodziło ok a jak upał to przyspiesza troche
Kudłady
Wysłany: Sob 10:51, 29 Cze 2013
Temat postu:
mi sie tak dzieje z obrotami jak są roznice w temp powietrze. trzeba przy kazdej jeżdzie ustawic skład mieszanki i obroty. u mnie pomaga i nie trzyma obrotów przez kilka sekund tylko odrazu schodzi...
henio12323
Wysłany: Czw 7:39, 27 Cze 2013
Temat postu:
co do 1 ciezko mi powiedziec. ostatnio latałem w deszcz po olbrzymich kałuzach i tak samo miałem - ciezko schodził z obrotów. gdybys miał stare moto stawiałbym na problemu z przepustnicą. zobacz czy wszystko płynnie pracuje.
co do wycieków i z zębatki zdawczej i dzwigni hamulca spoko wymienisz bez wiekszego rozbierania. aczkolwiek na pytanie skąd cieknie Ci nie odpowiemy bo o nie forum wróżek
moze zdawczą, może wysprzęglikiem, moze dzwignia zmiany biegów. moze pod pokrywą alternatora uszczelka pocic się. ( dodam że przy robieniu wałka zdawczego, nie zawsze to uszczelniacz puszcza, tam też jest tulejka i oring, i bywa że to oring puszcza )
czlowiekwidmo
Wysłany: Czw 7:29, 27 Cze 2013
Temat postu: dwie sprawy w 450 exc 2010
Pierwszy problem to cos z obrotami po przegazowwaniu mocnym silnik nie do konca spada z obrotoww chwile zosaje na takich sredniich ii po 3-4 sekundach dopiero powrraca do jalowych obrooww. Tlumik seryjny . Co to moze byc gaznik zaplon??? I druga sprawa ciieknie olejek gdzies kolo zebaki zdawczej czy da rade wydlubac simer i wcisnac ttam poprostu nowy czy rzeba rozbierac cos wiecej?? Czy moze ciieknie z nozki biegow ?? Czy tam da rade tez wydlubac siimer???
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin