Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jero11
Wysłany: Czw 19:48, 17 Gru 2015
Temat postu:
Chcę kupić map switch do 300 exc, jest jakaś różnica pomiędzy tymi przełącznikami?
http://www.ktm-parts.com/51539974000.html
http://www.ktm-parts.com/51539974100.html
te300
Wysłany: Śro 8:01, 16 Gru 2015
Temat postu:
oczywiście trudno stwierdzić co będzie za 2 lata ale np. jeśli chodzi o rfs-a najbardziej poszukiwane były i jeszcze są motocykle z końca produkcji, za tym idzie oczywiście cena;
ja, tak jak już wcześniej pisałem dopłaciłbym dla samego zawiasu, różnica jest duża;
z resztą ja czekałem właśnie na '16,
aha wcześniej było o różnicach między '15 a '16 dorzucili jeszcze przełącznik map i niebieską zębatkę supersprox
henio12323
Wysłany: Wto 22:38, 15 Gru 2015
Temat postu:
trzeba przekalkulowac i zobaczyc jak sie teraz sprzedają roczniki np 13 i 14 rok. podejrzewam że szkoda 2000 zł dopłacac, bo potem przy odsprzedazy, faktycznie swiezszy rocznik moze byc bardziej chodliwy i wiecej warty, ale wątpie że za 2 lata ta róznica bedzie wynosiła znowu 2000 zł... podejrzewam że róznice miedzy rocznymi naszymi sie praktycznie zacierają... przynajmniej jak kupowałem swoje moto to 11-12-13 rocznik mozna było wyrwac w tej samej kasie.
poker
Wysłany: Wto 22:16, 15 Gru 2015
Temat postu:
No ja to zawsze zakładam przede wszystkim na pierwszym miejscu osłony chłodnic,handbary, drugi trzymak w oponie tylnej, osłone dyfuzora pierwszy raz bo pierwsze 2T będzie
, nowe plastiki i okleinę (oryginalne w pudełko), to tak na start
więc się nazbiera złotówek..
poker
Wysłany: Wto 22:10, 15 Gru 2015
Temat postu:
Dzwoniłem to jest rocznik 2015 i model 15 a nie 16r :/
poker
Wysłany: Wto 22:08, 15 Gru 2015
Temat postu:
Jaki olej Husqvarna rekomenduje do 2T ? wiem ze Bel Ray ale nie moge doczytać jaki czy H1-R , Si-7 a może jeszcze inny !
tooomek882
Wysłany: Wto 22:05, 15 Gru 2015
Temat postu:
Tak na dobrą sprawę, jedyne co w przypadku tych motocykli wypadałoby dołożyć, to handbary aluminiowe albo klamki niełamki, jak kto woli no i osłonę dyfuzora, więc jakoś tragedii nie ma.
p.s zadzwoń do husqvarny w Warszawie, ostatnio mieli rocznik '16 za 32 tys. Może jeszcze jest.
poker
Wysłany: Wto 21:58, 15 Gru 2015
Temat postu:
Niestety nikt z moich znajomych nie ma modeli z 2016r i nie mam porównania co do zawieszenia przedniego za to wiem jak dobrze pracuje w modelach 2015r, fakt ze przy sprzedaży będzie łatwiej sprzedać młodszy model tym bardziej nie zamierzam trzymać go dłużej niż dwa lata. Znowu za dwa tysie można fajnie doposażyć maszynę :/
te300
Wysłany: Wto 21:43, 15 Gru 2015
Temat postu:
2 tys warto dopłacić dla samego settingu, nie wspomnę, że przy późniejszej odsprzedaży też wartość trochę inna
tooomek882
Wysłany: Wto 20:52, 15 Gru 2015
Temat postu:
Żadnych zmian w subframie nie było. Jedynie nowe tarcze hamulcowe("lżejsze"), mniejsza ośka z przodu(poprzednio 26 mm teraz 22mm), nowe settingi zawieszenia (chodzi bardzo dobrze) i zmieniony offset półek... To chyba tyle. Ogólnie takie same jak w KTM, czyli niewielkie, no może poza zawieszeniem. Ja nie miałem okazji zbyt dużo jeździć na poprzednich wersjach 4cs, więc nie chcę za bardzo się rozwijać na ich temat, ale zmiana jest na +
Wiem, że nie wypada się tak reklamować, ale akurat na dniach wychodzi nowy "Świat Motocykli" i tam jest test nowych Husqvarn...
Dla porównania test masz też na scigacz.pl i w którejś motormanii chyba już było
poker
Wysłany: Wto 19:17, 15 Gru 2015
Temat postu:
Dzięki za wasze wypowiedzi naprawdę dużo mi pomogły w podjęciu decyzji
Może ktoś z was wie jakie były zmiany w husqvarnach TE 300 między 2015 rokiem a 2016 oprócz okleiny i nowego subframe? Bo TE 300 2015r kosztuje 32000zł a TE 300 2016 dwa tysie droższy nie wiem czy warto dopłacać za 2016r
hacker33
Wysłany: Sob 19:20, 12 Gru 2015
Temat postu:
ciężkość to wynik umieszczenia środka ciężkości.
2t ma leciutką górę silnika i lekki tłumik
4t ma ciężką górę silnika i ciężki tłumik przez co ma wyżej umieszczony środek ciężkości co czujemy jako większą wagę, ma też więcej ruchomych elementów które nadają siły żyroskopowej która prostuje motocykl. Zjawisko to lekko zniwelował KTM w Husabergach z pochylonymi silnikami.
janexc200
Wysłany: Sob 14:07, 12 Gru 2015
Temat postu:
[quote]smigam exc 450 6d ale przymierzam się do te 300 coraz bardziej mi się podoba, kolega ma właśnie i co chwile proszę go żeby dał mi pojeździć Smile
/quote]
tez upalam na Batorzach, przesiadłem sie z 4T na 2T miesiac temu, o róznicach w jezdzi na tych sprzetach mozna ksiazke napisac, ale w praktyce na jednym i drugim zrobisz to samo, 4T jest troche lepsze na podjazdach zwlaszcza stromych bez miejsca na rozpęd jakich u nas pelno, 2T na zjazdach i zakrętach, gdyby nie przerażały mnie skomplikowane silniki w nowszych 4T to bym olał 2T, ale póki co upalam i nie jesl źle, aha cała róznica w wadze na korzysc 2T idzie sie kochac w momencie gdy zalewasz 10l do baku a kolega wtryskowego 4T do połowy, wiadomo ze 4t i tak sprawia wrazenie ciezszego ale róznica jest symboliczna...
rams
Wysłany: Pią 22:44, 11 Gru 2015
Temat postu:
Mam teraz 250 i 300. 250 nie zrywa tak przyczepności, można jechać mułem bez zerwania przyczepności na śliskiej nawierzchni. Dół słabszy od 300tki, góra prawie ta sama, więcej trzeba operować sprzęgłem. 300 mocy w dolnym zakresie jest dużo, trzeba bardzo z wyczuciem dodawać gaz żeby nie zerwać przyczepności, łatwiej się startuje na podjazdy z miejsca. Reszta to samo co 250. Wybór należy już do Ciebie. Choć szczerze to bym wybrał 250, w ciężkim terenie 250tka miejscami sobie radziła lepiej niż 300 tki.
henio12323
Wysłany: Pią 22:37, 11 Gru 2015
Temat postu:
300tka nie zrywa przyczepnosci jak potrafisz posługiwać się gazem. pozatym masz tam bardzo dobrze działający system zaworu wydechowego - wystarczy jedna srubke pokręcic zeby całkiem zmienic nastawienie motocykla, do tego mapy zapłonu i z 300ty robisz moto które ciezko postawic na koło nawet
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin