Autor |
Wiadomość |
grzesiek3210 |
Wysłany: Pon 17:56, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
na forum motoX to samo powiedzieli mi koledzy. Także poczułem ulgę Wielkie dzięki. |
|
|
kavka450sx |
Wysłany: Pon 13:39, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
Witam.
Kolego co do tego brzęczenia ja mam to samo, 450sx 05r. Identycznie pracuje więc się nie przejmuj, to jest normalka w tych modelach...POZDO |
|
|
grzesiek3210 |
Wysłany: Pon 9:43, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
No to już mi ulżyło Wielkie dzięki za pomoc! |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 19:47, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
słuchałem - chodzi bez zarzutu, klekocze tak jak powinien,więc się nie przejmuj
Pozdro! |
|
|
grzesiek3210 |
Wysłany: Sob 17:08, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
No teraz się udało zalogować....sorry za offtopy ale miałem problem z firefoxem. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 17:06, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
Już się ponownie zarejestrowałem....pisałem jako gość z nicku KTMsx450 nie pamiętałem jak się zalogowałem:) na YT wstawiłem filmik ale nie mogę wkleić jeszcze linku bo jestem świeżakiem:D
Film ma tytuł:
KTM SX 450 engine sound... this is good or bad sound? |
|
|
ktmSX450 |
Wysłany: Pią 22:15, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
W takim razie poszukam kogoś kto ma porównanie i niech posłucha czy to naturalny dźwięk KTMa Oleju nie bierze,dymić nie dymi, pali ok także jestem dobrej myśli. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 13:07, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
hej. jak założysz nowy łańcuch to masz 5 zębów na napinaczu, podobno można jeździć nawet na jednym, ale ja wymieniam przy 2 zębach. co do odgłosu silnika, mój też się tłucze dosyć głośno, a miałem porobione wszystko (tłok wymieniony 20mth temu razem z łożyskami) więc się się nie przejmuje.
pozdro! |
|
|
ktmSX450 |
Wysłany: Pon 9:21, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Witam! Mam ten sam problem. Coś mi brzęczało więc postanowiłem wymienić łańcuch rozrządu (kupiłem oryginał) oddałem do warsztatu przy okazji powiedzieli mi żeby wymienić łożyska ma wałku rozrządu(tak profilaktycznie). Napinacz od rozrządu miał jeszcze 3 ząbki na regulacji także nie wiem czy to było jeszcze w normie czy nie. Po wymianie łańcucha i łożysk hałas się nasilił. Na wolnych obrotach cisza po lekkim dodaniu gazu i trzymaniu na obrotach słychać jakby się coś rozkręcało. Słychać takie brzęczenie jakby luźne podkładki na niedokręconej śrubie .Łożyska miałem wymienione na jakieś z luzem C3 a nie na oryginalne. Czy to może być wina? Czy tak może odzywać się tłok lub korba? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 16:52, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
c-12 jest spoko, jest dosyć miękka i świetna na podjazdy, ale dosyć szybko się zaokrągla, ja ostatnio miałem MAXXISa - nie pamiętam oznaczenia, ale naprawdę długo mi posłużyła jak na mój styl jazdy , cena podobna do mitasa,
Pozdro |
|
|
L0rdGrax |
Wysłany: Śro 12:53, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
W takim razie to łożysko musiało mieć spory luz, bo u siebie też miałem luzy, ale takie rzeczy się nie działy.
Osobiście wbrew różnym opiniom na tył zakładam mitasa C-12 i sobie chwale. Na przód można założyć coś lepszego, ale na tył nie widzę sensu. Bo czy to guma za 150 czy za 350 to jak Ci odbije zjeździsz ją momentalnie. |
|
|
Malolat 525sx |
Wysłany: Wto 22:50, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
odebrałem dzisiaj ktm od mechanika i wszystko jest oki Łożyska pomogły silniczek pracuje jak zegarek teraz tylko oczekiwania na otwarcie sezonu tylko nie wiem jaka gumę teraz kupić na nasze tereny |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 22:46, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
łożysko na górnym wałku ma fabryczny luz, ale dobrze że wymieniłeś bo to może być przyczyną, daj znać co dalej, będziemy dumać pozdro |
|
|
Malolat 525sx |
Wysłany: Pon 20:40, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
zawory ustawił i dalej jest to samo dzisiaj wyciągną wałek i stwierdził ze jedno łożysko ma luzy kopiłem łożyska i zobaczymy co dalej będzie z tym a chodziło mi o ta glowiczke z zaworami |
|
|
L0rdGrax |
Wysłany: Pon 20:32, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
Po pierwsze to luz był za duży, czyli były za mało skręcone. Zresztą dziwne, że Ci nawet chodził na takich luzach. Po drugie głowicy nie trzeba ściągać, przecież wałek jest na wierzchu. Zresztą nie sądze, żeby to były łożyska. Zacznij od podstaw tzn. ustaw luzy zaworowe i sprawdź łańcuszek rozrządu. |
|
|