Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Nie 23:38, 18 Sie 2013
Temat postu:
od 125 zaczynałem to startowałem ze sprzęgła i ciągnąłem ile się dało a zawór pomagał teraz przy 250 sx startuje z 2ki i staram sie jak najwolniej ale hebel by na plecy nie walnąć mam opanowany odruchowo i uczę się na nim jeździć do tablicy i dalej
henio12323
Wysłany: Nie 22:25, 18 Sie 2013
Temat postu:
w 2T może i tak, w 4T w przypadku zbyt mocnego przechyłu, puszczasz gaz i moto samo hamuje, ja nawet tylnego hebla nie używam choc wiem że powinno sie go uzywać. robie to bez sprzegła, bo łatwiej jest m isie nauczyć, trzymajac pewniej kierownice itp. pionu nie łapie bo do pionu mam daleko, EXCki są na tyle elastyczne i mocne, że spokojnie normalnie mozna biegami mieszać,
co do 2T, kiedys kumpla CRką kilka razy próbowałem, 125tka, wiec ciezko było wyczuc otwarcie zaworu żeby z kopyta ruszyć na gume, kilka razy udało mi sie przejechać, a raz przesadziłem i na tyłku wylądowałem. i jednak na 2T trzeba sie czyms asekurować, bo pusciłem gaz a moto jechało jak na gazie
Asteros2012
Wysłany: Nie 21:13, 18 Sie 2013
Temat postu:
Nie jeździłem 4t na kole ale 2t ze sprzęgłem można z większym marginesem błędu jechać niż wbić bieg na pałę i nas wystrzeli na plecy
http://www.youtube.com/watch?v=tUiHmhGkJOI
w 3.27 troche mnie wystrzeliło ale to za szybko sprzęgło puściłem podobnie miałem jak wbijałem bez sprzęgła
loziu
Wysłany: Nie 20:08, 18 Sie 2013
Temat postu:
poprostu dobrze łapiesz wolną popuszczasz gaz i dopiero wciskasz delikatnie tak? bo ucze sie dopiero u czasami wepchne ze sprzegłem jak lece na 3 na 4 a wyzej juz niemoge;D
henio12323
Wysłany: Nie 19:49, 18 Sie 2013
Temat postu:
w kazdym cross/enduro wyczynowym spoko mozna bez sprzegła, tylko dobrze jest odpuscic gaz, ogólnie to kwestia wyczucia, bo i nawet na peł nym gazie mozna biegi zmienaic ale trzeba wiedziec jak to zrobic i kiedy, żeby własnie nie rozwalić skrzyni.
http://www.youtube.com/watch?v=hf--B4gUYbk&feature=c4-overview&list=UUNv1Q5OMkqjIoBZ4fpglmbg
masz mój filmik, ja biegi wbijam lekko popuszczajac gaz, i czuje że wchodza jak w masełko, bez żadnych zgrzytów, bo otym nie moze byc mowy
loziu
Wysłany: Nie 19:44, 18 Sie 2013
Temat postu: zmiana biegów na kole ktm
siema a wiec chciałbym sie dowiedziec czy w ktm exc 400 trzeba zmieniac biegi jak jade na kole ze sprzegłem czy mozna bez nierozwalajac skrzyni z czasem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin