Autor |
Wiadomość |
goger |
Wysłany: Pon 17:30, 23 Wrz 2013 Temat postu: |
|
no właśnie jak jest z tyłem w sixdays, jest coś zmienione względem 'normalnego' exc czy ten sam pds wszędzie siedzi? |
|
|
Rotor |
Wysłany: Wto 18:07, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
sobek1985 napisał: | w hus 2013 i ktm six days 2013. ja w swoim 14 mam problem z wyregulowaniem tylu.kombinowalem na wszelki sposoby i du*a;/ latam po lesie jak stara kur.. po pokoju |
Ten sam miałem problem z tyłem.
Ktm tak już ma,niewielka jest różnica w działaniu po przekręceniu śrubek od oporu do oporu.
Problem jest w zbyt szybkim odbiciu.
Znalazłem na to sposób-rozebrałem go i pozmieniałem setingi (blaszki).
Bawiłem się z tym na kilka razy rozbierając i składając,aż znalazłem złoty środek.Ustawione mam regulacje blisko "-" ze względu na kręgosłup,a nawet na zawodach nigdy du*a mi nie dobiła,a przed ewszystkim nie próbuje mnie wyprzedzić na większych dziurach. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 20:36, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
a jaka jest różnica między przodem 08-11 a 12r bo to juz 2 komory?znaczna? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 17:23, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
tył się jakoś zmienił od któregoś roku? |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 17:10, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
słyszałem że są dosyć zagmatwane diagramy jak go ustawiać przy danych problemach ale są z tym spore problemy bo jedno oddziaływuje na drugie itd |
|
|
sobek1985 |
Wysłany: Pon 12:16, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
w hus 2013 i ktm six days 2013. ja w swoim 14 mam problem z wyregulowaniem tylu.kombinowalem na wszelki sposoby i du*a;/ latam po lesie jak stara kur.. po pokoju |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 9:23, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Od 2012r było 4cs w husie i 6 daysie czy od 2013? |
|
|
sobek1985 |
Wysłany: Pią 15:15, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
zawias nowka moze ze 2 mth przejechane a cena to nie wiem.zaproponuj. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 9:23, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Dobrze wyregulowany, współczesny WP jest, moim zdaniem, na tyle przyzwoity że amator, taki jak ja, raczej nie będzie potrzebował niczego więcej.
Niemniej jednak zawieszenie 4CS nie jest jednak na tyle przełomowe żeby się nim zachwycać. |
święta racja
czasem nas gubi pogoń za coraz lepszym osprzętem do naszych moto ,którego pózniej nie wykorzystujemy bo po prostu nie mamy na tyle umiejętnośći. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 8:47, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
Dobrze wyregulowany, współczesny WP jest, moim zdaniem, na tyle przyzwoity że amator, taki jak ja, raczej nie będzie potrzebował niczego więcej.
Niemniej jednak zawieszenie 4CS nie jest jednak na tyle przełomowe żeby się nim zachwycać. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 6:35, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
tez zależy z czego się przesiądziesz, jak z jakiegoś starszego sprzęta to różnica pewnie kosmos, a tak to faktycznie szału może nie być |
|
|
KNKS |
Wysłany: Śro 20:59, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
Nie tyle nie ma różnicy, co moim zdaniem lepiej pracuje tradycyjny widelec.. Ale najlepiej będzie jak zainteresowany sam oceni. Jednemu pasuje, drugiemu nie. Subiektywna sprawa. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Śro 18:28, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
czyli nie ma tej "dużej różnicy" między 4cs a dwukomorówką? |
|
|
KNKS |
Wysłany: Śro 10:45, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
Testowałem "czterokomorówkę" i uważam że nie ma szału.
Moim zdaniem nie warto.
Regulacja jest bardzo wygodna, to fakt, ale to chyba jedyna przewaga 4CS nad widelcem standardowym. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 8:15, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
sobek1985 napisał: | jak ktos chce to 4CS mam nowke na sprzedaz.ja osobiscie na ohlinsah latam i to jest zawias |
Ohlins to juz półka zawodnicza
a ile za tego 4CS? |
|
|