Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 22:11, 23 Lut 2020
Temat postu:
ale było 5 wypustów tej uszczelki i nowe moga isc na sucho
pawciak12
Wysłany: Nie 20:04, 23 Lut 2020
Temat postu:
fabryka dawała slikon w okolicach filtrów olejowych
Radek337
Wysłany: Nie 18:50, 23 Lut 2020
Temat postu:
Oryginalną uszczelkę między kartery dawać na silikon czy na sucho?
A może przesmarować towotem? Exc 520 rfs
racesupport
Wysłany: Wto 20:08, 27 Sie 2013
Temat postu:
Potwierdzam
Tomek13241324
Wysłany: Wto 11:39, 27 Sie 2013
Temat postu:
Napewno będzie ok ;D
ktmpower86
Wysłany: Wto 10:59, 27 Sie 2013
Temat postu:
Dzięki! Czyli podsumowując,tłok vertex,korba proxa,łożyska dobrych firm np.FAG i uszczelki oryginalne i powinno być ok?
4tSTUNT
Wysłany: Wto 7:59, 27 Sie 2013
Temat postu:
Powiem Ci na przykładzie nie 2T ale 4T/
Podczas każdego remontu ważna sprawa to uszczelki silnika. Najlepiej zamówić je z serwisu i to opłaca się! Zresztą jak cała restza innych części tzn tłoki, zawory. Co do samej korby oryginalna zawsze najlepsza ale jest w ujjj droga wiec wtedy zaminniki proxa nie są złe. Co do samych łożysk to albo oryginały albo fag, skg i będzie dobrze.
Napisze na podstawie uszczelek, więc wracając do tematu.
Po pierwsze mam jakościowo o wiele, wiele lepsze uszczelki niż tanie zamienniki. KTM’y podobno nie tolerują zamienników- rzekomo pocą się wtedy strasznie i wgl ( osobiście miałem chińską pod cyca i głowicę i było ok., ale jak można mieć dobry oryginał to czemu nie).
Średnio zestaw uszczelek na cały silnik wacha się od 180 do 250zł (oczywiście mowa o tych tanich, bo np. Athena komplet średnio po 400-500zł).
Ale do rzeczy. Jak niżej w załączonym linku jest wykaz części z serwisu (tych co ja akurat zamawiałem) i jak widać za uszczelkę miedzy kartery, pod cylinder, pod głowice do tego simeringi i o-ringi pompy wody wychodzą tyle co najtańszy komplet uszczelek. Fakt w zestawie najtańszym mamy jeszcze uszczelki pod dekielki zaworów, pod pompę wody, pod napinacz rozrządu , uszczelniacze zaworów i kilka ringów od dźwigienek zaworowych, ale ich nie musimy wymieniać za każdym razem i to są takie elementy gdzie nie trzeba nam takiej jakości jak np. przy uszczelce między kartery.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0As5GDTBU8XJxdGliMFcyc3JqZXZSdGR4R3lzSVN0TWc#gid=0
Reasumując oryginał to oryginał a oszczędny płaci dwa razy
racesupport
Wysłany: Wto 7:57, 27 Sie 2013
Temat postu:
nie polecam uszczelek OMP, szczególnie pod głowicę... masakra jakaś, zalałem świeżo poskładany silnik płynem, miało być pierwsze odpalenie i co ? po chwili pojawiły się kropelki dookoła cylindra no masakra jakaś, a siadła dobrze i wydawało się być wszystko ok, jak składam silnik to wszystko starannie czyszcze, odtłuszczam każdą powierzchnię gdzie przychodzi uszczelka więc ewidentnie wina uszczelki, na całą reszte silnika użyłem omp, pomiędzy kartery dodatkowo dałem silikon i się trzyma dobrze, pod dekiel sprzęgła nie dałem i zaczął olej kapać więc ściągnąłem, odtłuściłem uszczelke i karter, silikon i jest ok, od strony magneta nie musiałem dawać silikonu ale w miejscu styku dekla z karterem lekko się poci, ale naprawde bardzo mało i to chyba normalne. Pod cylinder też uszczelka OMP trzyma. Jeśli chodzi o części to latam na korbie hot rods, tłok wossner a łożyska nie ma sensu kupować oryginalnych tylko dobrej firmy w normalnym sklepie np. SKF, Nachi, KOYO, NTN, FAG
ktmpower86
Wysłany: Pon 22:44, 26 Sie 2013
Temat postu:
Przedzwonię do serwisu i spytam się z ciekawości jakie są różnicę cen,bo jeśli dużo większe to do 2T,po prostu się nie opłaca
henio12323
Wysłany: Pon 22:34, 26 Sie 2013
Temat postu:
zalezy co do czego i jak
ja miałem w ktmie oryginał to najdłuzej latał, wsadziłem proxa to moze przez co innego po prostu przedwczesniej sie zuzył. do 2T troche inna zabawa bo tam i tak remonty co chwile. jak dla mnie newralgiczne częsci jak uszczelki cylindra, miedzy kartery, ważne łozyska, tylko oryginał albo ten sam produkt ale nie koniecznie przez ktma. czyli np łozyska mozna dorwać takie same jak oryginał ale od producenta bezposrednio.
Tomek13241324
Wysłany: Pon 22:18, 26 Sie 2013
Temat postu:
w olek motocykle to maja ,mi składali korbe to włozyli tam zestaw (sory za pomyłke ) Namury ,a góre robiłem sam wiec reszte uszczelek od kompletu mi oddali ;] komplet dodatkowo jest ok bo sa 3 rozmiary uszczelek cylindra i innych elementów aby móc zwiekszać ,zmiejszać stopień spręzania więc jest sie czym pobawić a uszczele sa raczej dobrej jakości ;]
ktmpower86
Wysłany: Pon 21:54, 26 Sie 2013
Temat postu:
Tomek13241324,gdzie takie uszczelki zamawiałeś?
A co sądzicie o uszczelkach Athena i OMP miał ktoś w swoim motocyklu?
maciek
Wysłany: Pon 21:51, 26 Sie 2013
Temat postu:
korba proxa i tłok Vertex i jest ok
ktmpower86
Wysłany: Pon 21:49, 26 Sie 2013
Temat postu:
A co z np z tłokami i korbami czy zamienniki dobrych firm jak wossner,vertex,prox.
Dużo odbiegają od oryginałów?
Tomek13241324
Wysłany: Pon 21:49, 26 Sie 2013
Temat postu:
najlepiej walic firmowe jakies ,bo wydaje mi sie ze w nowych katach chyba te podzespoły sa jakis film a nie ktm .Łożyska dobre są wiseco ,hot rods ,all bals tez neinarzekam ,korba tylko proxa najlepszy wybór bo wossner robi dobre tłoki ale korby średnie ,i tłok wossner jest chyba bezkonkurencyjny .uszczelki silnika to mam magury i niema problemu ;]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin