Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Śro 19:11, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
stare lc4 faktycznie są bardzo charakterystyczne,
np: kopka po lewej stronie, róznice między tymi nowymi juz nie,
wrzuc w google image hasło: lc4 engine
exc 450 engine
btw, skąd to pytanie? ktoś wciska że ma excka? a to jesty lc4? |
|
|
herkloss |
Wysłany: Śro 17:49, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
Zębatka zdawcza po prawej w lc4,po lewej w rfs |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 7:53, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
lc4 całkowita inna konstrukcja niz rfs i z daleka to widać jak henio pisał.
lc4 zazwyczaj silniki były także czarne a w rfsie gołe aluminium |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:28, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
no nie zawsze, tylko w 2T
no chyba silnik od lc4 a od exc to widać na kilometr że są inne. od lc4 masz albo 600tki albo mniejsze 400tki i po wyglądzie widać róznice. w EXC/SX cylindry np 450 i 525 sa identyczne z zewnatrz i nie da się od tak ocenić. ale są oznaczenia wybite po których mozna dojść |
|
|
Tomek13241324 |
Wysłany: Pon 22:15, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
na cylindrze zawsze jest napisane "numer" stroke tylko musisz wiedziec jaki numer = jaka pojemnosc |
|
|
loziu |
Wysłany: Pon 22:02, 26 Sie 2013 Temat postu: Jak poznac pojemnosc i silnik lc4 od zwyklego 520-450 |
|
czesc a wiec jak poznac? jak rozroznic i czy z wygladu da sie rozroznic? |
|
|