Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Nie 13:25, 01 Wrz 2013
Temat postu:
Zawodnik też potrafi latać prawie dzień w dzień z przerwami ale różnica jest taka że np mój kolega ma castrola jako sponsora i jeździ po torze. Wybierze trasę przejazdu i moto jest tylko zakurzone a w enduro było by gorzej.
Na psikanie motocykla spreyem typu wd40 schodzi mu jedna puszka na okolo 10myć a myjąc motocykl z grubsza na trening wydaje kolo 5-8zl na myjni a na zawodu potrafi z 20zl. Sam dbam teraz o sprzęt w taki sposób jak on i najważniejsze to chociaż przedmuchać co się da kompresorem po myciu.
henio12323
Wysłany: Sob 17:01, 31 Sie 2013
Temat postu:
jeszcze sprawa taka ze włokniny maja rózne gradacje ;D nie wiem jakie są, na wyczucie biore zawsze. ale jedne mogą byc za ostre, a drugimi mozna sie bawic pół dnia na jednej szprysze.
co do mycia jak zawodnicy - racja, tylko że gdybym miał robic jak oni musiał bym codziennie kupowac puszke wd-40 i zuzywac hektolitry wody ;D oni jak jada to np co tydzien na tor, potem mogą sobie myć te moto na spokojnie, a ja jak wyjade na enduro to czasami kilka godzin schodzi mycie, bo po godzinie lania wodą jeszcze wszędzie błoto jest, potem suszyc i psikac, a na drugi dzien najdzie mnie ochota na godzinke przejażdki i znowu powtarzac czynnosc - lipa ;D
hacker33
Wysłany: Sob 9:10, 31 Sie 2013
Temat postu:
karolmx napisał:
Podpowiem wam ze ta włóknina tez jest na tych gąbeczkach do mycia naczyń,ja nią czyściłem wachacz,daje rade.
Ale to nie jest ta sama włóknina.
Ja w DRZ też robiłem operację czyszczenia szprych właśnie włókniną ścierną.
Zajęło mi to sporo godzin pracy i to takiej dość mozolnej ale efekt był super.
Najgorzej jest tam gdzie szprychy się krzyżują.
karolmx
Wysłany: Sob 8:30, 31 Sie 2013
Temat postu:
Podpowiem wam ze ta włóknina tez jest na tych gąbeczkach do mycia naczyń,ja nią czyściłem wachacz,daje rade.
Asteros2012
Wysłany: Pią 22:37, 30 Sie 2013
Temat postu:
Zawodnicy i mechanicy najpierw dokładnie myją całe moto a co za tym idzie koła. Po umyciu kompresorem przedmuchują wszystko co się da co zapobiega osadzaniu się rdzy na wydechu, śrubkach itd a na koniec pryskają wd40 lub innym środkiem właśnie na szprychy z nyplami, wydech, podnóżki, przegub biegaczki i łańcuch. Wtedy motocykl po 3 latach nie ma nawet kapki rdzy na wydechu. Z rdzą na wydechu może być problem przy enduro gdzie lata się po bagnach lub wyprawy po pare godzin to wtedy może się przypalić. Zawsze warto oskrobać i prysnąć środkiem. Nigdy nie zostawiać moto zabłoconego lub mokrego a jeśli już to popryskać łańcuch itd
ktmpower86
Wysłany: Pią 21:27, 30 Sie 2013
Temat postu:
henio12323 taka będzię dobra?
http://allegro.pl/wloknina-scierna-bordowa-gradacja-360-i3457626452.html
henio12323
Wysłany: Pią 21:13, 30 Sie 2013
Temat postu:
dobra opcja to taka wlóknina
http://www.klakiernik.pl/_var/gfx/d82093bb111b60be4145fa1ebdfbf741.jpg
troche zabawy jest ale ładnie usuwa, potem nie za bardzo czymkolwiek to zabezpieczysz, bo to jest fabrycznie zabezpieczone. zadne lakiery nie wchodza w gre bo jeden wypad i tego nie bedzie, a i wyglądac bedzie duzo gorzej, do powłok typu jakeis ocynki itp, to trzeba całe koło rozbierać. wiec po prostu najlepiej wyczysc i tyle.
ktmpower86
Wysłany: Pią 19:38, 30 Sie 2013
Temat postu:
Ja czyściłem szczotką drucianą i papierem ściernym i ładnie wygląda.Jak masz czas to możesz rozebrać koło na części odkręcić nyple i wyczyścić wszystko dokładnie.A co do konserwacji ja nic nie stosowałem.
Gogi1300
Wysłany: Pią 13:27, 30 Sie 2013
Temat postu: Rdza na szprychach
Witam, po remoncie silnika przyszedł czas żeby zwalczyć trochę rdzy
i tu mam pytanie czy jest jakiś poradnik jak to usunąć i zakonserwować ? ;p
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin