Autor |
Wiadomość |
wójo |
Wysłany: Pią 21:47, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
własnie, żeby nie było kolejnego tematu, że po złożeniu skrzynia biegow nie pracuje tak jak powinna |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 19:43, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
na to żeby po rozbiórce wziąc do ręki serwisówke i leciec po kolei z nią wszystko - to na pewno o niczym nie zapomnisz, a bedziesz miał czarno na białym co i jak ma byc zrobione |
|
|
zgred |
Wysłany: Pią 11:34, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Skoro i tak całość rozbieram, na coś konkretnego zwrócić uwagę? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 11:17, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zgred napisał: | Poczytałem forum i kupiłem ostatecznie proxa, cylinder, tłok uszczelki wziąłem w oryginale. Po 50mh ma sens łańcuszek rozrządu zmieniać? |
jak masz więcej niż 2 ząbki na napinaczu to nie zmieniaj, |
|
|
zgred |
Wysłany: Pią 9:02, 06 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Poczytałem forum i kupiłem ostatecznie proxa, cylinder, tłok uszczelki wziąłem w oryginale. Po 50mh ma sens łańcuszek rozrządu zmieniać? |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 17:03, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
oryginał ma jedna wade:cene, za oryginał masz 3 zamienniki. |
|
|
makperson |
Wysłany: Czw 16:49, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
były już o tym tematy jeśli masz kase to oryginał ale Prox czy hot rods również bdb |
|
|
zgred |
Wysłany: Czw 13:01, 05 Wrz 2013 Temat postu: Jak korba? Oryginał czy zamiennik. |
|
J/w robię remont exc-r 450 2008r i nie wiem czy korbę brać oryginalną czy zamiennik, macie jakieś doświadczenia? Jeśli zamiennik to jaki? Z góry dzięki za info |
|
|