Autor |
Wiadomość |
Piteros1 |
Wysłany: Czw 22:42, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zawory mi ustawil wedlug serwisowki nie na 0.10, ogolnie mechanik powiedzial ze trzeba do sprzegla zajrzec bo wali |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 19:15, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Ktm jest paskudny jeśli chodzi o diagnozę ze słuchu - szczególnie jak dajesz taki filmik z komórki gdzie wg mnie dźwięk jest mocno zniekształcony . Może faktycznie chodzi głośno - ale wg mnie powinien go osłuchać ktoś (mechanik) na żywo, ktoś kto ma pojecie o KTMach.
A sprawdzałeś jak wyglądają filtry oleju (papierowe i siatkowe) czy tam jest czysto , nie opiłków.
Inne pomysły opisali poprzednicy -zacznij od rzeczy prostych.
Zawory to ci dobrze ktoś ustawił ? - Może spróbuj sam sposobem na 1/6 nakrętki. |
|
|
Gierek |
Wysłany: Czw 17:13, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Zdejmij pokrywę głowicy i sprawdź rolki dzwigienek zaworowych, u mnie podczas remontu wydawały się ok a jednak po kilkudziesięciu mth rolka dzwigienki ssącej się rozsypała, objawem była stopniowa coraz głośniejsza praca. |
|
|
makperson |
Wysłany: Czw 15:28, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
o chłopie niezła rzeźnia prawie tak głośno jak u mnie przed remontem hehe poszukaj po tematach to znajdziesz jak wstawiałem filmik jak mi walił po kupnie, silnik na stół, generalka dla pewności i efekt? troszeczke ciszej chodzi ale cykanie jak to w ktm-ach oraz głooośne sprzęgło słychać, w porównaniu do 530 ze 150mth na tłoku i jeszcze więcej na korbie to mój chodzi jak miałby się rozpaść mimo iż jest 5 mth po generalce pozdrawiam i miłej pracy przeszedłem to więc Ty też pewnie dasz rade więc silnik na stół do zera i wszystko wiadomo Pozdrawiam !
PS. oczywiście zacznij tak jak powiedział henio |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:16, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zaczał bym od sciągniecia pokryw od sprzęgła i zapłonu. nie musisz rozpoławiac silnika a bedziesz miał wgląd czy to nie poluzowana jakas częsc. mi kiedys np waliło cos na wolnych obrotach i też w panice juz miałem rozbierac silnik. a okazało sie że poluzowała sie nakrętka na trybie na wale od strony sprzęgła. i jak pisałem wsłuchaj sie czy to raczej wali z góry czy z dołu silnika. ale od tych pokryw bym zaczał. potem mozna sciągnąc pokrywe zaworów, tą całą kopułkę. i tam zobaczyc co i jak, jak wałek, jak popychacze. jak to nic tam, no to silnik z ramy i kontroluj dalej |
|
|
Piteros1 |
Wysłany: Śro 18:21, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
czyli co silnik na stol ? |
|
|
ktmpower86 |
Wysłany: Wto 20:05, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Ja kiedyś nie przejmowałem się klekotaniem silnika i efekt był taki,że pół silnika potem się rozleciało plus remont za kilka tysięcy złoty.
Także,zrób tak jak henio12323,piszę. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:59, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
rozbieraj czym prędzej skoro zawory były ok, przysłuchaj skąd najbardziej wali, bo po filmiku cięzko rozpoznać. ja bym tego nawet nie odpalał |
|
|
ktmpower86 |
Wysłany: Wto 19:21, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
A tłok i korbowód? |
|
|
Piteros1 |
Wysłany: Wto 19:20, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zawory ustawione pare dni temu, lancuszek jeszcze pare zabkow ma jakies 3, a ztego co czytalem to 3 zabki sa nawet po zalozeniu nowego, a po drugie mechanik nie chcial mi zalozyc lancuszka rozrzadu z dida bo stwierdzili ze sa ch.e i sie rozciagaja i tylko orginal, mowil ze trzeba by do sprzegla zajrzec bo glosno, to mowilem ze ponoc w katach tak chodzi tylko nie wiem do jakiego stopnia glosno |
|
|
zyzek512 |
Wysłany: Wto 19:03, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
mój też chodził brzydko, ale nie aż tak, fakt ktmy nigdy nie maja kultury pracy |
|
|
ktmpower86 |
Wysłany: Wto 18:37, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Strasznie klekocze,może łańcuch rozrządu,zawory bez rozbieranie niestety raczej się nie dowiesz. |
|
|
Piteros1 |
|
|