Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
halasik87
Wysłany: Nie 8:41, 15 Wrz 2013
Temat postu:
dzieki za odp: ) chyba jednak postawie na serwis bo to pewnie groszowe sprawy a nie chcę mi się już wyciągać po raz kolejny tego silnika jak te dopasowywane okażą się nie odpowiednie: ) a co do tego Fachury. To ja mówiłem o tym co składał mi silnik ale nie o tym co tulejował cylinder do pana z MOTORTECHU nie mam zastrzeżeń bo dałem mu goludki cylinder a te gumki dałem razem z częściami do poskładania silnika
hacker33
Wysłany: Nie 8:07, 15 Wrz 2013
Temat postu:
Są do dostania w serwisie.
Kupisz je może i w sklepie z oringami tylko muszą byś silikonowe.
Co do fachury to wszędzie gdzie czytałem o tulejowaniu i regenerowaniu cylindrów każą dawać je "gołe" i nie odpowiadają za późniejsze zgubienie czegoś co dołożyłeś.
halasik87
Wysłany: Nie 7:40, 15 Wrz 2013
Temat postu: ktm 360 sx 4 oringi z tyłu cylindra od strony zaworu wydecho
witam mam mianowicie taki problem dałem do poskładania silnik na nowych gratach do gościa posiadało niby elegancko właśnie niby. .... bo pojawił się problem bo po zalaniu płynu leje się z silnika jak z kranu: ( wyciągnelem silnik odkrecilem pokrywę zaworu wydechowego bo z stamtąd się lało patrzę a tam nie ma tych 4 oringow w cylindrze a wiem że były bo pamiętam jak je wyciągnęłem jak dawałem cylinder do tulejowania. Fachura twierdzi że tam nic takiego nie powinno być ją wiem swoje najgorsze że dałem mu te oringi razem z gratami do silnika i on ich niby nie ma więc moje pytanie z kad z kombinować takie gumki szukać po sklepach motoryzacyjnych mają za zwyczaj taka skrzyneczke z różnymi oringami czy szukac po całego używek z jakiś starych cylindrów ? czy też serwis? tam pewnie powiedzą że za stary moto i nie mają już części do niego słyszałem już parę razy taka odp
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin