Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Protas
Wysłany: Czw 23:41, 19 Wrz 2013
Temat postu:
mam sx-a z 04r latam nim po lasach, polach i na torze czasem, jednak ziomek co ma exc po każdej takiej wspólnej trasie jest tak jakby mniej zmęczony, tak jak koledzy wyżej napisali wszystko zalezy od tego co chcesz robić na motocyklu ( gdzie się poruszać znaczy się). Co do awaryjności trzeba zacząć od tego, że sztuka jaką trafisz mimo ze sam model moze byc bezawaryjny (podobno) to mozesz łądnie się wpakować. Nie ma co przekreślać na wstępie czy to sx-a czy to exc, z resztą, najlepiej jak byś sam sprawdził na czym czujesz się lepiej
ja z ścigacza się przesiadłem na sx-a i jestem w niebo wzięty.
Pozdrawiam
89krzychu
Wysłany: Czw 10:23, 19 Wrz 2013
Temat postu:
Cytat:
widac ze nie masz pojecia co to jest exc
dlatego kolego pytam
na 450sx i na honda cbf450 miałem okazję latać ale exc jeszcze nie.
Cytat:
tych dwóch siadał bym na 450, rocznikowo do przodu, rozrusznik, nowsze plastiki,
jeden i drugi ma rozrusznik. w 520 znam historię bo znajomy mechanik go robił. 450 nie wiem nic
KristofSX
Wysłany: Czw 10:18, 19 Wrz 2013
Temat postu:
z tych dwóch siadał bym na 450, rocznikowo do przodu, rozrusznik, nowsze plastiki,
CRF450 jest chyba najmocniejsza z crossówek 450, taki brutal cham w oddawaniu mocy,w prównaniu do exc to diabeł
wójo
Wysłany: Czw 10:13, 19 Wrz 2013
Temat postu:
widac ze nie masz pojecia co to jest exc, moze zacznij od prostrzych motocykli...
89krzychu
Wysłany: Czw 8:20, 19 Wrz 2013
Temat postu:
allegro.pl/ktm-exc-450-2003-rozrusznik-i3529500343.html
otomoto.pl/ktm-exc-520-lc4-620-yzf-M3801087.html
a możecie zerknąć i powiedzieć co myslicie o tych sprzętach.
myślałem mocno o full cross z tego powodu że lubię na 1 kole latać i mieć duuuży zapas mocy.
jest duża różnica jeśli chodzi o moc miedzy np Honda CRF 450 a tymi exc
wiem porównanie cross z enduro, ale chciałbym się zorientować. I czy ten 520 nie jest zbyt ciężki na taką zabawę jak pisałem?
z góry dzięki
henio12323
Wysłany: Śro 21:12, 18 Wrz 2013
Temat postu:
nie mówie wolniej czy szybciej, tylko bardziej się męczysz - uwierz mi
jeszcze czasem zależy od terenu, SX jest troche lżejszy i lżej sie prowadzi troche inna pozycja za kierą itp. ale tak jak ja latam po lasach nie jakies hardcorowe podjazdy miedzy drzewami ze skokiem na koncu :d to exc jest duzo wygodniejsze, cały dzien moge latać i nie czuje że mnie tyłek boli czy cos, a pare razy sie przejechałem SXem i czuć że on jest po prostu twardy nie wygodny, siedzenie twardsze. co do cross country - jak widze wiekszosc startuje na crossówkach niz na enduro
KristofSX
Wysłany: Śro 19:57, 18 Wrz 2013
Temat postu:
henio12323 napisał:
równie dobrzxe mozna R1 obuć w kostki i latać
też sie nada
i jednych to kręci. jak dla mnie latając po lesie to tylko EXC.
niee no, bez przesadyzmu,
miałem enduro dwa sezony (EXC i WR), i na SX wcale nie jeżdżę wolniej niż na endurówkach.
te dwukomorowe WP jest pakowane do XC-Fów - sprzętów do Cross Country, więc idzie je wyregulować na endurowo,
a tak w ogóle to najlepiej mieć dwa
ktmpower86
Wysłany: Śro 19:52, 18 Wrz 2013
Temat postu:
Zawsze można sprawić sobie taki motocykl...oczywiście żartuję :
henio12323
Wysłany: Śro 19:10, 18 Wrz 2013
Temat postu:
równie dobrzxe mozna R1 obuć w kostki i latać
też sie nada
i jednych to kręci. jak dla mnie latając po lesie to tylko EXC. jak juz cokolwiek związanego z SX to wersja hybrydowa USA czyli wszystko od SXa, a zawieszenie do EXC i skrzynia 6stka
ktmpower86
Wysłany: Śro 17:48, 18 Wrz 2013
Temat postu:
No tak,na pewno można smigać na SXF po lesie.Ale,jeżeli autor,chcę głównie jeździć po polach i lesie i mieć w miarę mało awaryjny sprzęt to lepiej wybrać EXC.
Jeśli,chcesz na prawdę motocykl przy którym mało grzebię się z silnikiem to polecam Suzuki DRZ 400,najlepiej wersja E.
50 KM i 119kg,daję dużo radości,przy relatywnie niskich kosztach eksploatacji w porównaniu do wyczynowych sprzętów typu EXC,WR,RMX,itp.
KristofSX
Wysłany: Śro 17:36, 18 Wrz 2013
Temat postu:
ktmpower86 napisał:
łSx do lasu,raczej się nie nadaje krótkie biegi,twarde zawieszenie,agresywna charakterystyka silnika.
ja jeżdżę SXFem 50% po lesie , zawias zestrojony na miękko, i lata się fajnie, nie brakuje prędkości na przelotówkach, jedyny minus to taki że łatwo się grzeje na katowaniu podjazdów no i ma mały bak,
ale prawda jest taka że SX nie polata w lesie tak jak EXC, a EXC nie polata na torze jak SX,
sobek1985
Wysłany: Śro 17:26, 18 Wrz 2013
Temat postu:
sxf 450 07-11 ogolnie nie polecam bo to sa maszyny ktore trzeba bardzo dbac.widzialem kilkadziediat wybuchnietych sztuk - potrafisie urwac zawor korba, peknac glowica itp ostatni z remontow jaki kolega robil siegnal na kwote 6tys zl. zdecydowanie exc polecam
ktmpower86
Wysłany: Śro 17:09, 18 Wrz 2013
Temat postu:
Ja na twoim miejscu wybrałbym exc,nie będziesz się tak szybko męczył. Sx do lasu,raczej się nie nadaje krótkie biegi,twarde zawieszenie,agresywna charakterystyka silnika.
wójo
Wysłany: Śro 17:02, 18 Wrz 2013
Temat postu:
nie porównujcie exc do sx bo to bez sensu, żywiołem exc jest las, kamienie, powalone drzewa, a sx-a tor.
Motocykle te maja całkowicie inna charakterystykę, w technicznym terenie sxf zmęczy i siebie i ciebie, znowu na torze exc będzie ociężały.
Moce sa podobne przy tej samej pojemności ale sposób jej oddawania jest inna, exc jest elastyczny i ciągnie podobnie od samego dołu do końca, sxf-a musisz kręcić i wtedy jest złudzenie ze motocykl ma lepszego kopa.
KristofSX
Wysłany: Śro 15:44, 18 Wrz 2013
Temat postu:
Silnik RF4 miał kilka baboli - słabe pompy oleju napędzane plastikowymi zębatkami które powodowały szybkie i łatwe przycieranie wałków rozrządu , i słaby kosz sprzęgłowy który lubił pękać, znam kumpla który przycierał SXFa 2007 chyba z 4 razy,
ALE
jak zalewasz dobry olej, pilnujesz wymian, czyścisz filtry filmu olejowego, wymieniasz filtry oleju , to będzie ok
ja mam ten silnik w swoim kacie (fakt że ostatni wypust RF4) , i ,odpukać, NIC się nie dzieje,jedyne co musiałem zmienić to kosz sprzęgłowy, na 200 mth przy wymianie tłoka zmieniłem pompy oleju (miały małe wżery) , zaraz dobijam do 300 mth, olej wymieniam co 5-8mth, leję motorexa albo motula,
co do mocy , porównania do RFSa (SX i enduro) silnik kręci się dużo lepiej, moc oddaje podobnie jak w Yamaszce, jedzie dużo płynniej niż SX RFS, z fajniejszym dołem (RFS potrafił czasem sie zatkać na niskich), no i w porównaniu do EXC - duużo mocniejszy , tam gdzie EXC zaczyna jechać, w tym lecisz już pełną bombą
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin