Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Sob 12:03, 28 Wrz 2013
Temat postu:
Pierwsze co powinieneś zrobić to ściągnąć sobie manuala do swojego motocykla.
Nie wiem jak można użytkować motocykl powiedzmy wyczynowy, nie mieć wiedzy i do tego instrukcji obsługi.
Odpowietrzanie.
Jak zalewasz płyn do chłodnicy to odpalasz silnik przy otwartym korku chłodnicy.
Pompa zaciągnie płyn, przestaną lecieć bąbelki, wyłączasz silnik, dolewasz płyn do ustalonego poziomu i zakręcasz korek.
Koniec
Dziewan
Wysłany: Sob 11:53, 28 Wrz 2013
Temat postu:
Jak go odpowietrzyć?
może to śmieszne pytanie, ale dla mnie sprawa poważna
hacker33
Wysłany: Sob 11:49, 28 Wrz 2013
Temat postu:
Może pompa wody, może termostat może jest układ zapowietrzony.
zacznij od odpowietrzenia
jak to nie pomoże to sprawdź termostat
jak termostat okaże się sprawny to pozostaje pompa wody
Dziewan
Wysłany: Sob 11:39, 28 Wrz 2013
Temat postu: Temp. KTM LC4 620
Witam posiadam KTM LC4 620z roku 97. Wszystko było w miarę ok. ale postanowiłem zaplanować głowicę, zrobili mi to wszystko dobrze, złożył mi to fachura wszystko pozakręcał, po dokręcał, porobił niby na celujący+. Jak go odpaliłem strasznie zaczął dymić/parować przy chłodnicy płyn kapał na kolektory, więc wymieniłem przewody i opaski. Niby jest ok. ale strasznie sie grzeje w miejscu, cylinder po 1-2 min. pracy jest okropnie gorący a chłodnice zimne... Wcześniej zapalił mi się komunikat. TEMP. więc szybko go zgasiłem. Pytanie co może się dziać, co już się ewentualnie stało i czy jeśli termostat jest uszkodzony to pokaże się komunikat temp.? Proszę o pomoc i jakieś objaśnienie tej całej sytuacji. Bo wcześniej tak nie było
P.S pomyślałem też o pompie wody, ale co by świadczyło o jej uszkodzeniu, jeśli łopatki były całe i obracała się "chyba dobrze"
Proszę o pomoc
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin