Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KozioŁ
Wysłany: Pon 20:17, 30 Wrz 2013
Temat postu:
Za dużo paliwa dostaje, nie przepala i zalewa
hacker33
Wysłany: Pon 9:53, 30 Wrz 2013
Temat postu:
Możliwe, że jest za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Zawracasz, hamujesz i zalewa silnik.
wojtek1788
Wysłany: Pon 9:00, 30 Wrz 2013
Temat postu:
dodam że ładnie trzyma obroty, dobrze się wkręca i nie strzela w wydech, czasem przy zawracaniu zgaśnie ale jak jest bardzo ciepły, po czym nie chce zapalić, na po pych pali odrazu. Straszne to jest.....
wojtek1788
Wysłany: Pon 7:34, 30 Wrz 2013
Temat postu:
Rozebrany na części pierwsze i wyczyszczony, regulacja była robiona na zimnym silniku zaraz po regulacji zaworów, i właśnie tu może byś problem, jak stwierdzić czy gaźnik jest dobrze wyregulowany?
Asteros2012
Wysłany: Pon 7:30, 30 Wrz 2013
Temat postu:
A gaźnik był czyszczony i regulowany czy tylko regulowany?
wojtek1788
Wysłany: Pon 7:22, 30 Wrz 2013
Temat postu:
najpierw nastawiam kopką ten punkt w którym motor najlepiej odpala czyli po przełamaniu kompresji i kopie bez gazu, gaźnik był regulowany świeca jest nowa dzisiaj ją odkręcę sprawdzę kolor.
henio12323
Wysłany: Pon 6:56, 30 Wrz 2013
Temat postu:
dokładnie nigdzie nie napisałes czy gaźnik był po regulacji. druga sprawa - w jaki sposób odpalasz? dodajesz gazu przy odpalaniu ?
KozioŁ
Wysłany: Nie 22:35, 29 Wrz 2013
Temat postu:
Moim zdaniem gażnik do regulacji
KristofSX
Wysłany: Nie 22:30, 29 Wrz 2013
Temat postu:
może być świeca jeszcze
ale mogą być zawory,
to że są po regulacji to jedno a to czy trzymają to drugie - mogą być wypalone,
wojtek1788
Wysłany: Nie 22:11, 29 Wrz 2013
Temat postu: Prosze o pomoc...
Witam wszystkich forumowiczów.
Problem dotyczy mojego sx-f 250 z 2007roku.
Motor na zimnym silniku bardzo ładnie odpala lecz problem pojawia się po rozgrzaniu, czasami muszę kopać z 50 razy żeby go odpalić, nieraz uda się za 5 z ciepłym ssaniem, podczas kopania czasem pojawia się ogień w wydechu, zawory są świeżo po regulacji świeca nowa tłok ma jakieś 4 zbiorniki, gaźnik wyczyszczony, kompresja ok. Ręce opadają, proszę was o pomoc bo wstyd przy Japończykach......
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin