Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 20:03, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
ja widziałem w crfie 80cc jak typek robił tak to filmiku z normalnym kołem nie mam |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 18:40, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
jak mozesz podrzuc ten filmik.
ja tez czytałem jakies poradniki to mówili tam gdzie bije, to po przeciwnej strone pociągnąc szprychami zeby wciągnęło "garba" to mi pogieło całkiem :d w 10 miejscach ;/ |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 18:05, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
Ja swoje koła rozbierałem w kawałki a centrowanie zajmowało z godzinę. Wsadziłem ośke w imadło i ustawiłem sobie znacznik na stole. Widziałem też filmik gdzie tylne koło centrował w specyficzny sposób kładąc koło na płasko i ustalając dystans odpowiedni z każdej strony(nie był taki sam) |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Sob 17:13, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
Może najpierw sprawdź czy nie masz przypadkiem krzywej felgi. Jeśli jest krzywa to może najpierw ją jakoś wyprostuj. Ale jeśli felga jest prosta to nie powinieneś mieć problemów. Najpierw usuń bicie promieniowe, a później osiowe. Jeśli rozbierasz całkowicie koło to przy montażu szprych nakręcaj nyple taką samą ilość obrotów.
Mi centrowanie tylnego koła (zmieniałem piastę) zajęło 1h, a wycentrowałem z dokładnością do 0,5mm. Tyle, że wcześniej już parę kół rowerowych zrobiłem. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 8:45, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
w dobrym sklepie rowerowym też ci są w stanie to ogarnąć |
|
|
wolar |
Wysłany: Sob 8:02, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
u nas w okolicu każdy wulkanizator zajmujący sie wulaknizacją również motocykli jest to wstanie zrobi w przydomowym warsztacie jeżeli chcesz to zrobić w miarę tanio i bez ultra efektu myśle ze popytać warto |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 7:48, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
ja oddawałem na serwis do centrowania, tez próbowałem sam ze średnim skutkiem |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:16, 04 Paź 2013 Temat postu: prostowanie kół |
|
mam problem ze swoimi kołami są strasznie krzywe. raczej nie ma owalu, jedynie na boki bije i przód i tył. macie jakies patenty na proistowanie lub znacie kogos/albo miejsce gdzie w dobrej kasie mi może ktoś pomóc ? albo ktoś może z was to robił i cos zaradził ? nie musze miec perfekcyjnie wywazonych kół co do grama, ale nie chce po prostu sytuacji że puszczam kiere i wraz z biciem koła lata mi kierownica ;D
na zime próbowałem samodzielnie prostować, to wyszło chyba gorzej jak było. poczytałem troche poradników, wszystkie szprychy najpierw rozkręciłem nasmarowałem, potem lekko poskręcałem i tam gdzie bicie to dociągałem na przeciwko, ewentualnie popuszczałem, wg schematu żeby niwelowac miejsce gdzie jest wyboczenie, efektem są koła w kształcie chinskich ósemek ;/
w ostateczności bede musiał dać do jakiegoś serwisu tylko szkoda mi troche zostawiać kilka dobrych stówek na takie coś |
|
|