Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lukasz_vip
Wysłany: Sob 7:46, 20 Mar 2010
Temat postu:
Z niemieckiego forum dla 625 SMC:
drosselung besteht aus schieberanschlag. (luftfilterdeckel, LLD, Nadel ab BJ 05 sicher, davor weiß ichs ned)
aby odblokować należy zmienić:
filtr powietrza na otwarty, LLD?? i iglice od 05r
Polecam stronkę:
http://www.ktm-lc4.net/
Największa widza o LC4 w sieci.
Dużo też pisze o LC4 tutaj:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958
Po 19 mogę znaleźć więcej informacji na temat dławienia 625. Teraz nie mam zbytnio czasu.
bigcarp
Wysłany: Pią 21:59, 19 Mar 2010
Temat postu: Witam i prosze o rade.
Witam wszystkich.Panowie przymierzam sie do zakupu konkretnie tego modelu.Jedyne co mnie jeszcze "boli" to ze jest to wersja zdlawiona,w briefie ma 24kW,wiec moje pytanie-w jaki sposob byly takie SXC blokowane?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin