Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kuba2955
Wysłany: Śro 13:27, 09 Paź 2013
Temat postu:
miałem lc4 i husaberga fe, jeździłem różnymi "uniwersalnymi" moto typu yamaha tt, tt-r, suzuki dr 350, dr 650 rse, 650 z 2009r po jakichś tjuningach
i powiem, że lc4 najbardziej mi pasowało, najlepszy zawias z tych wszystkich bez wątpienia ( ok hus miał lepszy ale serwisowanie całego moto droższe bo dużo częstsze) i najwygodniejszy. chyba wrócę do lc4...
Piteros1
Wysłany: Śro 13:21, 09 Paź 2013
Temat postu:
cos typu lc4 wytrzymaly silnik, i w teren i na droge
KNKS
Wysłany: Śro 13:02, 09 Paź 2013
Temat postu:
Tak szczerze to ostatni uniwersalny motocykl jaki pamiętam to
WSK 125
Motocykle, jako pojazdy wysoce wyspecjalizowane rzadko cechują się uniwersalnością, ale spektrum ich zastosowań zależy w głównej mierze od użytkownika.
Nie wyobrażam sobie jeżdżenie w terenie czymś innym niż hard-enduro, niemniej jednak widuje w terenie różne ciekawe wynalazki, które świadczą o tym, że jak się chce to się jeżdzi.
Ostatnio spotkałem
CZ 350
z zawieszeniem przednim od
WSK
przerobione na MX.
Z drugiej strony mój kolega twierdzi że
990 Adventure
to najlepszy pojazd terenowy, ale on przemierza dziesiątki kilometrów szutrówkami z kompletem bagaży i pasażerka na pokładzie.
Pytanie powinno wiec brzmieć: do czego ten uniwersalny motocykl ma służyć...
Piteros1
Wysłany: Śro 12:52, 09 Paź 2013
Temat postu:
no ale SE jest nowsze i odchudzone i chyba wazy cos ponad 140
KNKS
Wysłany: Śro 12:19, 09 Paź 2013
Temat postu:
Maiłem DR650RS. Nadaje się w teren podobnie jak AfricaTwin
A tak na poważnie to jest cholernie ciężki i nieporęczny. Waży, z tego co pamiętam 170kg, na sucho.
Można trochę go poużywać na asfalcie, ale przy 45KM szału nie robi...
Nieskończoną udręka jest nożne odpalanie tego kloca, gdyż, wbrew pozorom, duża część tych maszyn nie ma rozrusznika elektrycznego.
henio12323
Wysłany: Śro 11:37, 09 Paź 2013
Temat postu:
cięzkie krowy :d
Piteros1
Wysłany: Śro 11:29, 09 Paź 2013
Temat postu:
a co myslicie o dr 650se kiedys mi sie bardzo podobaly
KNKS
Wysłany: Śro 11:26, 09 Paź 2013
Temat postu:
Jakieś 30 kg cieższy od mojego EXC 450. Oczywiście nie ma co się czarować że pójdzie pełnym ogniem w terenie, bo i opony nie takie i rozkład masy nie do końca endurowy. Jednak do szutrowania i ganiania po polnych drogach jak znalazł. Dobry zawias, mocny silnik. Konkurencyjne XT660, czy inne TransAlp'y nie maja podejścia. Poza tym nie trzeba wymieniać oleju co 10 mth
henio12323
Wysłany: Śro 11:09, 09 Paź 2013
Temat postu:
tez kiedys myslałem nad 690 enduro fajne moto, nie chce mi sie szukać zna ktoś wage tego moto gotowego do jazdy w terenie ?
swoją drogą wg mnie to lc4 to takie uniwersalne moto, wsadzic zawias od EXC, lekko podkręcic ( przelot wydech, gaźnik keihin fcr troche odchudzic jak ma jakies stelaze itp itd) i dostajesz całkiem mocne moto, na przeloty po lasach itp idealny, spoko mozna wjechac na tor, moze nie bedziesz latał jak crossówką, ale da rade, no i po asfalcie, jeździ całkiem sensownie, przy tym jest dosyc tani w eksploatacji.
Piteros1
Wysłany: Śro 10:43, 09 Paź 2013
Temat postu:
no ten 690 fajny fajny juz wczesniej go wychaczyl, moze kiedys
KNKS
Wysłany: Śro 10:34, 09 Paź 2013
Temat postu:
690 ENDURO R
wydaje się bardzo uniwersalny. Jeżdzi fajnie po asfalcie a w terenie tez potrafi to i owo (oczywiście w ograniczonym zakresie).
A jeśli coś tańszego to
DR-Z
, którego uniwersalność polega na tym, że zarówno na asfalcie jak i w terenie jeżdzi chu..wo
KristofSX
Wysłany: Śro 10:13, 09 Paź 2013
Temat postu:
Poszukiwania "ideal bike" - wieczny dylemat offroadowców i nie tylko
Piteros1
Wysłany: Śro 9:20, 09 Paź 2013
Temat postu: uniwersalne moto
siema
ostatnio sie zastanawialem na co mogl bym zamienic mojego 525, wiadomo zeby nie trzeba bylo tyle ladowac w remont, wiadomo lubie ta moc ale mniej te remonty
myslalem o jakims lc4 ale tak sobie z wygladem, ostatnio o xtx660 ogolnie lubie po terenie i po drodze polatac, kiedys mialem pomysl zeby sobie kupic cos na droge a w lasy jakas full 250 2t (oczywiscie wtedy z nizszej polki), ostatnio z kolei myslalem na quadem ale drogie zeby byla jakas moc, ogolnie to co bym nie kupil to zaraz chce zmieniac, chyba nie moge znalesc swojego moto latalem juz tdr 125, wr400, zx6r i teraz 525
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin