Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Czw 14:20, 10 Paź 2013
Temat postu:
pierwsze modele mialy problemy z wtryskami i pompami paliwa , byc moze to poprawili..wiec czy wtrysk lepszy od gznika ??? jesli sie nie zepsuje, to tak
a w gazniku nie ma co sie popsuc , chyba ze gaznik ma 20 lat.
co do wysokosci , KTM obniza nowe modele motocykli , LC8 tez obnizyli .Generalnie Rozdzielaja bardziej na motocykle pseudo off road tzn lekki teren , od typowo szosowych i typowo wyczynowych off roadowych typu EXC/SX , tak jak i japonce przestaja robic prawdziwe duale w calym znaczeniu tego slowa.
harwester
Wysłany: Śro 19:23, 09 Paź 2013
Temat postu: ten sam jeszcze raz
dzieki wójo,
wyprawa w sam raz na jesień, zimę przed zakupem ...
wójo
Wysłany: Śro 19:19, 09 Paź 2013
Temat postu:
690 od poczatku miało wtrysk, co do techniki jazdy to bardzo duzo informacji znajdziesz na filmikach yt, z tego co pamietam to kanał offroadfanatic, kilka godzin ogladania, praktycznie wszystkie przypadki jakie mozna spotkac w terenie ładnie wytłumaczone i pokazane.
harwester
Wysłany: Śro 19:10, 09 Paź 2013
Temat postu: ten sam
Czyli jednak błąd w specyfikacjach? Prosze o potwierdzenie bo sprawdzałem w specyfikacji w niemczech i u nas? 910 mm czy wyższe jest to R 2013
AAAA i zasłyszałem że motor można podwyższyć, ale nie obniżać, co zaoferował mi KTM Olsztyn, Poznań i DE. Lepiej nie majstrować przy zawieszeniu i nauczyć sie techniki? Choć sama technika to wyrażenie zaklęte jak dla mnie. Nikt nic nie pisze, nikt nie pokazuje, a szkółek kilka jest co wyciągają ręce po sianko ...
żółf
Wysłany: Śro 17:50, 09 Paź 2013
Temat postu:
Głowy nie dam, ale chyba 690 zawsze miało wtrysk. Co do wysokości i skoków zawieszenia to różniły się w poszczególnych rocznikach, starsze modele kiedy w ofercie było R i nieR miały chyba 275 i 250mm, wersja R była wyższa.
harwester
Wysłany: Śro 16:54, 09 Paź 2013
Temat postu: Od którego roku wtrysk 690 enduro
Witam,
Czytam i czytam, nasłuchałem się tez cała czapkę i uznałem (jako laik) że wtrysk o niebo lepszy od gaźnika. A że nie wiem na 100 % że odważę sie na raty nówelasa wziąść stąd pytanko. Od którego roku w 690 enduro lub enduro R jest wtrysk? W sumie w specyfikacjach nie widzę, więc pytam ...
druga sprawa widzę że enduro r z 2013 ma 910 mm, a z 2012 935 mm, to błąd? te dwa centy to dla mnie duuużo. Ktoś stweirdził że wersja bez R jest niższa. Po specyfikacjach widzę że skoki 250 / 250, a wysokość też 910 mm
pozdr
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin