Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ktmpower86
Wysłany: Wto 19:57, 15 Paź 2013
Temat postu:
W serwisówcę powinno być opisane.
Verdeneri
Wysłany: Wto 19:25, 15 Paź 2013
Temat postu:
dzis wymienilem swiece, odpalil od szczala na ssaniu , potem chwile pochodzil i odpalal juz normalnie. Stawiam na gaznik ze trzeba go podregulowac ..
Moze da ktos jakies wzkazowki jak to zrobic ?
Verdeneri
Wysłany: Wto 19:22, 15 Paź 2013
Temat postu:
tylko ze motor wczesniej chodzil dobrze nie bylo zadnych problemow ...
jak sciagnalem siedzenie to sluchac wlasnie takie jakby "sapanie" z okolic filtra powietrza wiec moze rzeczywiscie to lewe powietrze ... sam nie wiem juz
4tSTUNT
Wysłany: Wto 19:08, 15 Paź 2013
Temat postu:
jak miałęś takie luzy może zawory już wywaolone masz bo to świadczy tylko o tym że sie nie dba o sprzęt i się ich nie reguluje.
Możesz mieć więc podjechane zawory, lub wali w tłumik bo gdzieś lewe powietrze dostaje, lub jest zimno więc regulacja gaźnika.
Co do nietrzymania obrotów może też blaszka od przepustnicy wyrbiona.
Verdeneri
Wysłany: Wto 18:38, 15 Paź 2013
Temat postu: Dziwne ...
Witam wszystkich forumowiczow !
Jestem tu nowy wiec prosze o zrozumienie niektorych byc moze glupkowatych pytan
do rzeczy:
Ostatnio w KTM kolegi regulowalem zawory i co mnie zdziwilo wydechowe mialy ok 0,7
mial ktos taki przypadek ? ustawilem je tak jak w srwisowce , motor odpalilem jezdzilem jakis czas i bylo ok.
Motor chodzil bez zarzutow ale ostatnio cos nie chce mi trzymac wolnych obrotow na zimnym silniku ( po rozgrzaniu ok 5min na ssaniu jest ok) Motor ma moc , gdy sie zagrzeje pali normalnie ale gdy jade i puszczam gaz lubi mi strzelic w wydech. Czuc kompresje chodzby na kopniku..
Miał ktos moze taki przypadek z tymi zaworami ?
Dodam ze swieca jest nowa
Co moze byc przyczyna ? jest to obiawa jakiejs usterki czy moze konczacych sie zaworow ? Proszę o szybką odpowiedz bo kolega wchodzi mi na głowę że motor powinien byc juz gotowy
Pozdrawiam Verdeneri
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin