Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
L0rdGrax
Wysłany: Wto 20:32, 30 Mar 2010
Temat postu:
A masz odpowietrzony przód? Ważna rzecz, którą dużo ludzi ignoruje.
U mnie różnica jest znacznie odczuwalna nawet przy małych zmianach ustawień.
KristofSX
Wysłany: Pon 21:34, 29 Mar 2010
Temat postu:
oojjj zawieszenie w KTM do 2005r zawsze było kłopotliwe, szczególnie w wersji EXC, ciężko jest je ustawić, miałem 525 EXC i było to samo, jak przesiadłem się na WR450F - nie wierzyłem że jest aż taka różnica w prowadzeniu..., można próbować różnych ustawień - fabryczne są dosyć miękkie, a pewnym stopniu powinno dać się to usunąć, oczywiście olej zmieniamy min. co sezon - to też na peweno ma wpływ. W SX jest trochę lepiej,ale też trzeba być czujnym. w nowszych EXC i SXF po 2005r przednie zawieszenie ma dwie komory oleju - i pracuje duuużo lepiej. Są przednie tuningowe Marzocchi i KTM SXS, ale ceny są raczej kosmiczne (lagi do SXSa to ok. 10 koła)
trzeba zminimalizować, przywyknąć i pokochać
pozdro!
PabloToruń
Wysłany: Pon 20:30, 29 Mar 2010
Temat postu: Zawias EXC 520.Problem!!!
Witam.Mały problem.W EXC 520 z 2001 roku,gdy zapieprzam po czesto nastepujacych po siebie dziurach,to mam wrazenie ze chce mi wyrwac kierownice z rąk,miota sie ona na prawo,i lewo.Ciężko mi utrzymac sprzęta.Tymbardziej jestem w szoku,ze kolesie na TTR,czy XR600 niemaja tego problemu,i moga zapieprzac po takim terenie jak Dziki
.Dodam ze motorek jest naprawde zdrowy,lagi suche,ustawione na "fabryke".Czy ten objaw powoduje ostrzejszy kąt główki ramy,czy moze zła regulacja odb-dob,a moze zuzyty fork oil???Dodam jeszcze że nieczuje za bardzo róznicy kręcąc regulacjami z przodu.A napewno duuzzzo mniej jak z tyłu.Dlaczego???Dzieki za sensowne podpowiedzi.Pozdro.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin