Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 18:18, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
RFS jest wysoki?
KTM to jeden z niższych enduro.
Jak byłem oglądać 400 exc to byłem zdziwiony jakie to niskie jest.
Mam 171cm i sięgałem ziemi z obu stron.
To samo Husaberg.
A ważę 57kg więc mało co się pode mną ugina. |
|
|
nilu |
Wysłany: Śro 17:59, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
moturzysta90 napisał: | henio12323 napisał: | a ile masz wzrostu ? bo może tylko przeżywasz bezsensownie a wzrost masz ok ;P |
myślę że raczej nie przesadzam całe 164 cm
a co do podpowiedzi kolegów:
grzegorzszw i KristofSX
stronki całkiem pomocne , ale niestety mój angielski nie jest aż tak zaawansowany, muszę się z tym na spokojnie zapoznać |
Data urodzenie: 9/23/1985
Miejsce urodzenia: Patti, Sycylia
Narodowość: Włoch
Wzrost: 169 cm
Wagat: 63.96 kg
Mieszka: Rzym, Włochy
Hobby: VTT i MTB
Pseudo: Tony Cairoli mistrz swiata w MX1
człowieku nie przesadzaj mam znajomych co lataja po lesie na wysokich krosach i niema problemu moim zdaniem nie zawieszenie tylko odpowiedni motor pod ciebie dzieci lataja na 2T 125 a ledwo dotykaja ziemi dlatego upewnij sie czy nie lepiej inna drogą szukać lepszej jazdy
pzdr |
|
|
babel |
Wysłany: Nie 16:57, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
Pytałem kumpla ale nie pamięta. Zadzwoń do nich albo napisz np na Facebooku |
|
|
manta19 |
Wysłany: Nie 15:32, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
Znajomy w bylym WR250F robił zawieche w sanchez-ie i byl zadowolony także można polecić |
|
|
moturzysta90 |
Wysłany: Czw 23:30, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
wiadomo że zobaczę bez obniżenia, ale rozważam najgorszą opcję . 4 stówki nie majątek , liczyłem się z kosztem koło tauzena więc jak z 4 stówy by zrobili to po rękach bym całował |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 22:29, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
zapytam kumpla bo on sie pytał a ja nie pamietam (cos mi sie kojarzy że 400zł ale dopytam)
RFS jest wysoki ale bardzo wąski i lekki - spróbuj bez obniżania. |
|
|
moturzysta90 |
Wysłany: Czw 17:00, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
Wiem że nie można grzebać według własnego widzi mi się bo nie koniecznie sie polepszy komfort jazdy.
Raczej RFSa a jak mi się będzie dobrze katem latało to może za rok dwa zmieniłbym na coś nowszego .
Nie pamiętasz dokładniej ile sanchez sobie cenił taką usługę ? |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 8:29, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
No to masz tyle co ja 164 cm - Chcesz RFSa czy młodszą sztukę?
Co do wzrostu - fakt przy manewrach może nie jest łatwo - ale bez przesady.
A pod czas jazdy - kompletnie to nie przeszkadza - no może wsiadanie czasami na drugi raz
Ostatnio kumpel rozmawiał z Sanchezem (http://www.sanchez.com.pl/) na mój temat i ten proponował profesjonalne obniżenie mojego moto - nie była to jakaś kosmiczna kwota.
Pamiętaj jak będziesz coś obniżał to trzeba to zrobić z głową - bo jak spierniczysz geometrię to słabo będzie się prowadził (min dlatego ja nie obniżam).
Poza tym w RFS aby wpuścić lagi musiałbym kupić podwyższenie kierownicy - a mi bardzo pasuje pozycja na moim kacie |
|
|
moturzysta90 |
Wysłany: Śro 22:14, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | a ile masz wzrostu ? bo może tylko przeżywasz bezsensownie a wzrost masz ok ;P |
myślę że raczej nie przesadzam całe 164 cm
a co do podpowiedzi kolegów:
grzegorzszw i KristofSX
stronki całkiem pomocne , ale niestety mój angielski nie jest aż tak zaawansowany, muszę się z tym na spokojnie zapoznać |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 22:08, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
a ile masz wzrostu ? bo może tylko przeżywasz bezsensownie a wzrost masz ok ;P |
|
|
grzegorzszw |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 19:23, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
możesz wpuścić lagi w półki - zmienisz trochę charakterystykę zawiasu (moto będzie krótsze = lepiej skręca/mniej stabilne na szybkich partiach) , tył tez można skręcić - ale sprawdź czy SAG wychodzi ok,
dodatkowo - zmień fotel na niższy
tutaj jest cos fajnego:
http://terra-x.com.au/ktm-suspension-lowering-kit/ |
|
|
moturzysta90 |
Wysłany: Śro 19:09, 30 Paź 2013 Temat postu: Obniżenie zawiesznia ktm |
|
Witam,
czy istnieją jakiekolwiek zestawy do obniżenia zawieszenia w KTMie ? Planuję przesiadkę z dr 350 na exc 450 a wzrostem nie grzeszę i już na dr było momentami ciężko z sięganiem do ziemi.
Czy lagi można lekko wpuścić w półki jak w dr ?
No i co z tyłem , znalazłem jakieś zestawy ( nazwijmy je blaszkami) ale nie były opisane jako typowe do KTMa. Jeśli takich nie ma to może tokarz/szlifierz coś dorobi czy raczej nie ingerować w zawiechę?
Być może nie ma w ofercie bo enduro/cross każdy chce mieć jak najwyżej, a pasują któreś ?
Mam nadzieję że nie pozostanie mi przyzwyczaić się do częstych gleb bo nóżki braknie |
|
|