Autor |
Wiadomość |
arkes |
Wysłany: Sob 21:06, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
Robienie z tym silnika to pewnie czysta przyjemność |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Pią 14:26, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
jeśli ktoś poda jakieś wymiary to mogę cos takiego wykonać |
|
|
toivias |
|
|
amek721 |
Wysłany: Czw 10:59, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
pewnie, w ktm'ie jak zwykle za (prawie) "okazyjną" cenę
560.12.001.000 koszt 1 189,29 PLN |
|
|
toivias |
Wysłany: Śro 22:27, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
Można gdzieś takie gotowe "stojaki" kupić? Zbroję się powoli na zimowy przegląd/remont. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 19:14, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
o to własnie chodzi zeby składac silnik rozpołowiony w tym uchwycie ;D ja zawsze kombinuje jakies skrzynki, podkładki z pudełek aby tylko mi wałki sie nie blokowały o nic. ale widze że też bede musiał cos podobnego zorganizowac |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Sob 17:05, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
"Gościu" zmierz sobie odległość między przednim i tylnym mocowaniem silnika to będzie odległość między śrubami mocującymi silnik. Do tego wymiaru dodaj około 10 cm i to będzie odległość między "ramionami wewnętrznego U". Reszta to wypadkowa wymiarów materiałów jakie zastosujesz. Jeszcze jedna uwaga: tarczę regulacyjną lepiej założyć w miejscu gdzie tył silnika będzie montowany.
Bartku, ano po to taki stojak aby sobie życie ułatwić. Wystarczy, że raz na rok mi się przyda. Do rozpoławiania silnika nie trzeba wyjmować z uchwytu. |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Sob 16:42, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
Absolutnie nie chce nikogo urazić bo stojak pierwsza klasa tylko się pytam po co coś takiego.
Nie dość że silnik wyjmujemy z ramy dość rzadko. Nie widzę problemu żeby magneto i sprzęgło zdjąć jak jeszcze silnik siedzi w motocyklu albo i jak leży na stole. Cylinder to absolutnie żaden problem. A do rozpołowienia i tak trzeba wyjąć z tego uchwytu. Bardziej przydatne są narzędzia typu, blokada kosza, zębatki głównej, blokada magneta itp. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 16:17, 18 Sty 2014 Temat postu: |
|
Mógłby ktoś podać mniej więcej wymiary takiego stojaka na silnik RFS? |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Śro 15:27, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
Ale do tego uchwytu można założyć większość silników jednocylindrowych z moto typu cross/enduro/trial. Rzędowa czwórka czy silnik z BMW G 450X może nie wejdzie, ale RFS na pewno. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:03, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
niexle teraz tylko wymyslec patent żeby wiekszosc silników pasowała ;d |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Wto 16:19, 07 Sty 2014 Temat postu: |
|
Tak jak wcześniej pisałem dodaję zdjęcia z zamontowanym silnikiem.
Trochę się obawiałem o stabilność zestawu ale wszystko działa jak należy. Jedyne co mogę dodać to, że taki stojak to ekwiwalent 3-4 dodatkowych rąk . |
|
|
grosso |
Wysłany: Pią 20:47, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
Mam podobny stojak silnika Husaberg |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 23:52, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
Szacun stojak pierwsza klasa na pewno ułatwi sprawę przy naprawach silnika.Będę musiał zmontować coś podobnego za rok muszę rozebrać mojego dzika chociażby do kontrolnych pomiarów jeszcze raz szacun pozdrawiam |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pon 21:46, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
Asteros2012 napisał: | Na nagwintowane pręty zakładasz przednie i tylne mocowanie silnika dokręcając je nakrętkami? |
Tak. |
|
|