Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 22:01, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
to około 40zbiorników a jeśli tłoka nie wymienisz będzię:
nie mogłem się powstrzymać. A tak na prawdę to bd miał coraz mniejszą kompresje a co za tym też i moc oraz cylinder szybciej będzię się zużywał |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 20:17, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
A ile to godzin ? I jak nie wymienię to co? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 18:15, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | A czy dożo pali ? I tak co ile dni wymieniasz tłok ? |
Dni:D
Tłok w secie wymienia się od 20 do 40 mth. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 13:59, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
A czy dożo pali ? I tak co ile dni wymieniasz tłok ? |
|
|
Tomek13241324 |
Wysłany: Czw 22:44, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
Utrzymanie jest wbrew pozorom spoko jak zrobisz wszystko co trzeba na poczotku przy kupnie ,czyli napęd korbe tłok ,to puznie ci zostaje dbac o oleje filtry i wymiane tłoka co 30/40 h jak na amatora ,ale te 400 zł góra kazdy da rade ogarnąć Bierz setke ,ja sam w maju zaczełem z setkom sx i tez mam 15 lat ,a na moto wczesnie jezdzilem ale szosowo wiec mozna powiedzieć ze na torze zero doswiadczenia ,ale pod okiem klubu spokojnie dałem rade ,ale powiem tylko zebys zapierdalał dopiero jak ogarniesz natyle sprzet ,ze będziesz sie bawił jazda a nie walczył z moto ;D
Jak chcesz to pisz na fejsa https://www.facebook.com/tomek.ciepiela.7 |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 20:05, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
A czy koszt utrzymania jest duży ? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 13:07, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
kristof - jest opcja przeróbki zawiasu EXC ( w zasadzie i SXowego też bo często jest takie samo ) pod endurocross gdzie nieźle sie spisuje i tu i tutajk a dodatkowo przy ustawieniu pod wagę bedzie wraz lepiej sie prowadził niż fabryczny zawias |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 10:02, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
setkę, (moze 144sx?) bierz, duży jesteś to dasz radę,
crossówka na pola = krótsze biegi, więcej wajchowania, mniejsza top speed, mniejsza chłodnica=szybciej się zgrzeje jak skatujesz na podjazdach albo potrialujesz po głazach,mniejszy bak = mniejszy zasięg, no i zawias - nawet jak miękki to twardy,
oczywiście że się da smigac po olach lasach, ja do tej pory latam sx/sxf po lasach i nie narzekam, (no może tylko wtedy jak mi wachy braknie w lesie ) ale tez rozważam zmianę na exc, z drugiej strony, jak wpadam na tor - to wtedy jest super extra i juz nie chcę zmieniac
zawsze jest taki dylemat, nie ma moto uniwersalnego |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 21:48, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
A CO oznacza że będę się męczył na polach ? |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 21:35, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
Dodam że też tak miałem a teraz przy dłuższych przejazdach dre morde i ciesze miche jak głupi podczas jazdy :] |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 21:10, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
I dodam że jak widzę crossa to normalnie motylki w brzuchu mam Dziękuję wam za rady ! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:44, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
sory doczytałem teraz o twoim wzroście, rzeczywiscie 80tka moze byc przy mała, nie pozostaje nic innego jak próbowac sił na 125 |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 20:41, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
Skoro tak długo latają, takie pojęcie mają, to czemu zakładasz temat na forum, a nie oni doradzą Ci co do moto? |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 19:29, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
Tak tylko 80 to prawie kolanami o kierownice a znajomi którzy od 8 lat latają powiedzieli że mogą mnie uczyć |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 19:18, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
wiec opcje dwie albo SX 85 na duzych kołach - moto łatwiej ogarniesz i od razu bedziesz mógł ostrzej latać, albo 125tka i liczyc że sie nie zabijesz nim opanujesz :d |
|
|