Autor |
Wiadomość |
dawid94320 |
Wysłany: Śro 18:15, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
zadzwonilem jednak juz sprzedany nie dziwne za ta cene kazdy by wziol;( |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 7:40, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
próbuj próbuj bo sprzęt fajny i cena dobra |
|
|
dawid94320 |
Wysłany: Pon 21:45, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
niestety dzwoniłem lecz nikt nie odbierał spróbuje jutro |
|
|
dawid94320 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 13:45, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
aa no to pięknie 4-takt rządzi na pewno nie będziesz żałował.
pozdro i wrzuć foty tego cuda |
|
|
dawid94320 |
Wysłany: Sob 13:43, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
jednak bedzie 250 exc-f przekonalem sie do 4t |
|
|
Pinokio |
Wysłany: Sob 20:45, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
dawid94320 napisał: | okej juz wiem jak docierac a z tym skakaniem jak mam sterowac moto, czy przy momencie skoku mam szarpnac kierownica?? |
najważniejsze to nie zamykać gazu przy samym szczycie
znaczy najlepiej najeżdżać równym gazem aż do oderwania sie motocykla stojąc motor sam sie ładnie oderwie i poleci
co do sterowania w powietrzu
jesli leci na przednie koło to trzeba dodać gazu
jeśli leci na tylne koło to trzeba hamulec tylny wcisnąć na chwile (ale to jest trudne i lepiej nie próbować na początku ) |
|
|
dawid94320 |
Wysłany: Sob 12:07, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
hehe zawsze można też lasem polecieć;d;d i tak będę chyba robił;p |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 9:27, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
oj, szybko szybko... 40km do toru? to lepiej przyczepką albo busem lecieć bo szkoda sprzęta
pozdro! |
|
|
dawid94320 |
Wysłany: Sob 8:30, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
okej chyba pozostanę przy 2suwie ale jeszcze się zastanowię a jak jest z oponami na asfalcie bo do najbliższego toru mam kolo 40 km . Czy szybko się ściera kostka ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 21:21, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Ja zdecydowanie polecam 4-sów, mniej agresywna charakterystyka oddawania mocy, lepszy "dół" - to dużo pomaga w jeździe terenowej. fakt że utrzymanie może będzie trochę droższe (chociaż przy spokojnej jeździe to rozrząd czy zawory - spokojnie raz w sezonie można robić, a wymiana oleju rzadziej niż co 10 mth) ale gdybym miał wybierać - brał bym 250 4T
pozdro! |
|
|
dawid94320 |
Wysłany: Pią 20:15, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
dobrze będę próbował ale mam jeszcze jedno małe pytanie a wiec mam dobra ofertę na zakup ktm exc 250 w czterosuwie i się chce was zapytać czy n początek przygody offroadowej ten motor się nada czy pozostać na 125 w dwusuwie |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 17:59, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
nie nie, żadnych szarpnięć, skaczesz na stojąco, kolanami utrzymuj sprzęt w linii, balansujesz przód - tył, sprzęta trzeba jakby troszkę wypuścić, (lekko odchylić się do tyłu), no i próbować, próbować próbować,
http://www.youtube.com/watch?v=LpJdhcoDDuM
pozdro! |
|
|
dawid94320 |
Wysłany: Czw 16:06, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
okej juz wiem jak docierac a z tym skakaniem jak mam sterowac moto, czy przy momencie skoku mam szarpnac kierownica?? |
|
|
maciek |
Wysłany: Czw 15:48, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
2 baki wystarczą na dotarcie kata staraj sie jezdzic wmiare nie odkrecając całej manetki starczy pół gazu i staraj sie nie przegrzewac silnika na poczatek odpal kata i niech sie zagrzeje potem zgas i poczekaj az ostygnie silnik chodzi o to zeby sie pierscienie nie przegrzały zrób to 2 razy bedzie ok |
|
|